کد خبر : 1696375 | 27 تیر 1399 ساعت 02:04 | 86K بازدید | 18 دیدگاه

کیکه به شغل قبلی برگرد!

اخراج ستین از بارسلونا قطعی شد

سرمربی بارسلونا پس از ناکامی در به دست آوردن قهرمانی لالیگا از سمت خود برکنار خواهد شد.

اخراج ستین از بارسلونا قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین ۶ ماه قبل پس از آنکه بارسلونا در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید شکست خورد، جای ارنستو والورده را گرفت ولی از همان زمان تاکنون با انتقادات زیادی از سوی هواداران و بازیکنان بارسلونا مواجه بود چراکه اکثریت آنها اعتقاد داشتند او شایستگی حضور در این جایگاه را ندارد.

ستین که سابقه درخشان چندانی نداشته و خود نیز از حضور در بارسلونا شوکه شده و در مراسم معارفه‌اش عنوان کرده بود که دیروز در گاوداری بوده و امروز در بارسا، به نظر می‌رسد به پایان کارش رسیده و شاید دوباره باید به شغل پیش از حضورش در جمع آبی اناری‌ها برگردد!

 

ستین با دو پیروزی خفیف مقابل گرانادا و ایبار کارش در بارسا را شروع کرد ولی در سومین بازی که هدایت آبی اناری‌ها را بر عهده داشت، در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر بیلبائو شکست خورد تا بارسلونا وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها داشته باشد و یکی از جام‌ها را با هدایت ستین از دست بدهد.

پس از آن بارسلونا تحت هدایت ستین ۱۰ پیروزی و ۳ مساوی در لالیگا و یک تساوی مقابل ناپولی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه ناپولی به دست آورد، اما در میان آنها شکست ۲ بر صفر برابر رئال مادرید موجب شد تا او با هجمه و انتقادات زیادی مواجه شود چراکه در تمام دیدارهای مهم نتوانسته تیمش را برنده کند.

 

1511858

 

روند ناکامی ستین در بارسلونا، پنج‌شنبه شب و در هفته سی و هفتم و ماقبل پایانی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لالیگا تکمیل شد؛ جایی که او نتوانست در نیوکمپ از پس اوساسونا رده یازدهمی بربیاید و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا در آن طرف، رئال مادرید با برتری برابر ویارئال به قهرمانی دست پیدا کند.

ستین که در ۶ ماه اخیر با حمایت همه جانبه جوزپ ماریا بارتومئو مواجه بود، حالا می‌داند که حمایت رئیس باشگاه بارسلونا نیز در مقابل انتقادات شدید نسبت به او کارساز نخواهد بود و او باید قبل از پایان فصل و حتی پیش از دیدار هفته پایانی برابر آلاوس، از جمع آبی اناری‌ها برود تا این تیم در فاصله یک دیدار مانده به بازی حساس اروپایی با ناپولی، شرایط بهتری از نظر کادر فنی پیدا کند و منسجم‌تر شود.

 

ستین با از دست دادن کوپا دل ری و لالیگا مطمئنا دیگر همراه بارسلونا در جام سوم نخواهد بود و هواداران این باشگاه با هجمه فراوان از بارتومئو می‌خواهند که این سرمربی را برکنار کرده تا با شرایط و امیدواری بیشتری به لیگ قهرمانان ادامه دهند و بتوانند ناکامی‌های خود در اسپانیا را با موفقیت در اروپا جبران کنند.

دیدگاه‌ها