کد خبر : 1696383 | 27 تیر 1399 ساعت 02:38 | 228.1K بازدید | 9 دیدگاه

واکنش ستین به انتقادات مسی از سبک بازی بارسلونا

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا می گوید که تیمش در دیدار امشب مقابل اوساسونا شایسته شکست نبوده است.

واکنش ستین به انتقادات مسی از سبک بازی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بارسلونا امیدوار بود در بازی امشب مقابل اوساسونا به پیروزی دست پیدا کند و رئال مادرید نیز مقابل ویارئال شکست بخورد یا حداقل متوقف شود اما هیچ کدام از این اتفاقات رخ نداد. در واقع هم بارسا مقابل اوساسونا مغلوب شد و در طرف دیگر رئال مادرید نیز با پیروزی مقابل ویارئال سی و چهارمین قهرمانی خود در لالیگا را جشن گرفت.

 

 

1511809

 

 

سرمربی بارسا یعنی کیکه ستین پس از بازی گفت: " احساس ما بسیار غم‌انگیز و ناامید کننده است. ما امتیازات زیادی را از دست داده ایم که همین موضوع باعث ایجاد فاصله با حریف مان یعنی رئال مادرید شد. واقعاً نمی فهمم که چرا امروز مقابل اوساسونا شکست خورده و دو گل برابر آنها دریافت کردیم.

 

شاید اگر ما در بازی های که حق مان شکست نبود، به پیروزی می رسیدیم،حالا لالیگا را از دست نمی‌دادیم. البته انتظار این را هم نداشتم که رئال مادرید در همه مسابقات خود به پیروزی دست پیدا کند."

 

 

1511858

 

 

ستین در ادامه گفت: " معتقد هستم که انتقادات باید به سمت همه باشد نه یک نفر اما با این حال فکر می‌کنم که من بیشترین مسئولیت را در این زمینه دارم. اطمینان دارم که ما به تیم متفاوتی تبدیل خواهیم شد و در لیگ قهرمانان اروپا با انگیزه های بسیار بالایی به میدان خواهیم رفت."

 

ستین در واکنش به انتقادات لیونل مسی از سبک بازی بارسلونا نیز گفت: " من با مسی در برخی زمینه‌ها موافق هستم و فکر می‌کنم که باید از خودمان انتقاد کنیم و در بسیاری از مسائل بهتر شویم."

 

 

1511817

 

ستین در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند در ادامه و برای رقابت های لیگ قهرمانان نیز روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست یا خیر نیز گفت: " نمی‌دانم اما امیدوار هستم که این اتفاق بیفتد."

دیدگاه‌ها