کد خبر : 1696430 | 27 تیر 1399 ساعت 12:54 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: اریکسن خجالتی است ولی از او راضی‌ام

آنتونیو کونته از کریستین اریکسن ستاره دانمارکی این تیم تمجید کرد و گفت او در حال جا افتادن در ترکیب اینتر و لیگ ایتالیا است و به زمان نیاز دارد.

کونته: اریکسن خجالتی است ولی از او راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان که در بازی دیروز تیمش مقابل اسپال، کریستین اریکسن را به ترکیب تیم بازگردانده بود از او تمجید کرد ولی گفت از ستاره دانمارکی انتظار بیشتری دارد.

 

کریستین اریکسن دیروز و در جریان پیروزی 4-0 اینتر مقابل اسپال به ترکیب فیکس اینتر بازگشته بود. او در دو بازی قبلی به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاده شده بود. اریکسن که شش ماه از پیوستنش به اینتر از تاتنهام می‌گذرد به خصوص در دوران پساکرونا چندان آماده ظاهر نشده و صحبتهایی درباره فروش او در تابستان مطرح بوده.

 

1511997

 

با اینحال کونته در صحبتهای خود از اریکسن ابراز رضایت کرد و گفت او بازیکنی است خجالتی که برای جا افتادن در اینتر و لیگ ایتالیا به زمان نیاز دارد. کونته گفت:" کریستین در حال تلاش است. او سعی می‌کند در مکانیزم‌های تیم جا بیفتد و با لیگ ایتالیا که به مراتب تاکتیکی‌تر از لیگ انگلیس است هماهنگ شود".

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" اریکسن بازیکن باکیفیتی است که سعی دارد بهتر شود. ما از او می‌خواهیم در پاسهای تهاجمی‌تر عمل کند و او از این بابت در حال پیشرفت است. من از اریکسن راضی‌ام ولی او باید مثل بقیه به تلاش ادامه بدهد. اریکسن کمی خجالتی است که دارد خودش را با یک واقعیت جدید و نوعی جدید از فوتبال هماهنگ می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها