کد خبر : 1696442 | 27 تیر 1399 ساعت 14:03 | 57.5K بازدید | 2 دیدگاه

ناامیدی رئال مادرید؛ تصمیم نهایی ستاره آلمانی

کای هاورتز، ستاره آلمانی و 22 ساله لورکوزن قصد دارد در تابستان پیش رو راهی چلسی شود.

ناامیدی رئال مادرید؛ تصمیم نهایی ستاره آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز دیشب و بعد از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا اعلام کرد این تیم احتمالا در تابستان خرید بزرگی نخواهد داشت تا اندک امیدهای هواداران این تیم برای جذب ستاره های جدید نیز از دست برود. نشریه کیکر امروز در گزارشی اعلام کرد کای هاورتز تصمیم خود را برای فصل بعد گرفته و به زودی قرارداد جدیدش را با باشگاه چلسی به امضا خواهد رساند.

 

1504224

 

عملکرد فوق العاده این هافبک خلاق باعث شد تیم های بزرگی برای خرید او اقدام کنند. بایرن مونیخ یکی از تیم های خواهان کای هاورتز بود، اما بعد از نهایی شدن خرید لروی سانه این انتقال منتفی شد. رئال مادرید نیز برای جذب او اقدام کرده بود، اما مبلغ بالای درخواستی لورکوزن مدیران این باشگاه را از جذب ستاره آلمانی منصرف کرد.

 

اگرچه لورکوزن مبلغی 80 میلیون یورویی را برای خرید کای هاورتز درخواست کرده، اما نشریه کیکر پیش بینی کرد این انتقال با رقمی در حدود 65 میلیون یورو نهایی خواهد شد. این در حالیست که چلسی در تابستان امسال دست به خریدهای بزرگی دیگری نیز زده و بازیکنانی چون تیمو ورنر و حکیم زیاش را نیز به ترکیب اضافه کرده است. با جذب احتمالی کای هاورتز، باید آبی های لندن را موفق ترین تیم بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال خطاب کرد.

دیدگاه‌ها