کد خبر : 1696523 | 27 تیر 1399 ساعت 21:43 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین گل سروش در لیگ مقابل تیم سابق (عکس)

گلزنی سروش مقابل تراکتور اولین گل این بازیکن با پیراهن سپاهان در لیگ برتر بود.

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی در پنجره زمستانی نیم فصل از شهرخودرو جدا شد و به سپاهان پیوست تا یکی از مهم ترین انتقالات این برهه از فصل لقب بگیرد.


رفیعی پس از پیوستن به سپاهان با وجود اینکه هافبک های زیادی  در ترکیب سپاهان حضور داشتند، توانست خود را به یکی از بازیکنان اصلی تیم تبدیل کند و در کنار کیانی و نورافکن ترکیب سه نفره خط میانی سپاهان را تشکیل داد که البته این هفته کریمی جایگزین نورافکن شده است.

سروش رفیعی پیش تر مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرده بود ولی این اولین گل او با پیراهن سپاهان در یک بازی رسمی در لیگ بود و البته اولین گل او در این فصل  از فوتبال ایران؛ آن هم مقابل تیمی که در دوران حضور امیرقلعه نویی یکی از بازیکنان اصلی آن به شمار می رفت.

جالب اینکه سروش رفیعی نیز پس از گلزنی مانند حاج صفی شادی ویژه ای انجام نداد.

 

 

 

 

سپاهان پس از اینکه با ضربه سرکش احسان حاج صفی از میزبان خود عقب افتاد، روی ارسال محمد کریمی که با کنترل بسیار خوب رفیعی و ضربه او در حالی که روی زمین دراز کشیده بود، به گل تساوی دست یافت تا این جشن شادی با لنز دوربین امیرحسین خیرخواه در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام ثبت شود.


دیدار دو تیم تا دقیقه 60 با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم تراکتور دنبال می شود و هنوز طلایی پوشان نتوانسته اند، ضربه سر رضا اسدی روی کرنر ارسالی از احسان حاج صفی را پاسخ بدهند.

دیدگاه‌ها