کد خبر : 1696684 | 28 تیر 1399 ساعت 14:26 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکنان استقلال کار بزرگی در آبادان انجام دادند

مصطفوی: پیشکسوتان استقلال پشت تیم باشند

مربی تیم استقلال می گوید در بازی شب گذشته با صنعت نفت آبادان هم نیمی از ترکیب اصلی را در اختیار نداشته اند و بازیکنان در گرمای آبادان کار بزرگی کردند.

مصطفوی: پیشکسوتان استقلال پشت تیم باشند

صالح مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برد دو بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان عنوان کرد: قبل از هرچیز باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم. بازی کردن در هوای فوق العاده گرم آبادان انرژی مضاعفی را از بازیکنان می گیرد. شاید این هوا برای خود بازیکنان نفت آبادان عادی شده باشد اما برای تیم هایی که به آن شهر می روند کار را مشکل می کند. با این حال نفرات ما عالی کار کردند و اینکه در داده های جی پی اس می بینیم دو سه بازیکن ما بالای 12 کیلومتر در آن هوا دویدند نشانگر عملکرد فوق العاده تیم ما است. چه از نظر بدنی و چه از نظر فنی شرایط خوبی داشتیم.


وی ادامه داد: بازیکنان استقلال در طول مسابقه هیچ موقعیت خاصی غیر از ضربات ایستگاهی به حریف ندادند. به ویژه در نیمه دوم عالی کار کردند و همه چیز مشهود بود.


مربی استقلال همچنین گفت: خیلی ها تصور می کردند که استقلال تیم کاملی را برای بازی با صنعت نفت در اختیار دارد در صورتی که واقعا اینطور نبود. مسعود ریگی، وریا غفوری، میلیچ، سیاوش یزدانی، ارسلان مطهری و عارف غلامی بازیکنان تاثیرگذاری هستند که نتوانستیم از ابتدا در ترکیب قرارشان بدهیم. حتی مطهری با ریسک بالا بیشتر از 5 دقیقه بازی کرد و گل زد. به عبارت بهتر ما دیروز حدود نصف ترکیب اصلی را نداشتیم. متاسفانه از ابتدای نیم فصل دوم هیچ وقت استقلال تیم کامل خود را در اختیار نداشته و هر زمان این اتفاق افتاده تیم نتایج خوبی کسب کرده است. حتی زمان استراماچونی در اوایل نیم فصل اول وقتی تیم کامل نبود، در بعد نتیجه گیری به مشکل خورد.

 

1501269


مصطفوی با اشاره به کار بزرگ بازیکنان استقلال در آبادان خاطرنشان کرد: با همه مسائلی که گفته شد کار دیروز بازیکنان استقلال کار تقدیر است. یادتان نرود سپاهان در ورزشگاه آبادان 4 گل خورد، تراکتور در این ورزشگاه باخت اما بازیکنان ما مسابقه بسیار سختی را بردند . آنهم در حالی که از فنی و بدنی و تاکتیکی عملکرد فوق العاده ای داشتند. 


وی با اشاره به تعطیلی چند روز تمرینات استقلال در هفته گذشته گفت: این تعطیلی ممکن است در بازی اول خودش را نشان ندهد اما در بازی های دوم و سوم قطعا تاثیرگذار است. با این حال امیدواریم شرایطی را فراهم کنیم که تیم از این هم بهتر شود و روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.


مصطفوی در پایان افزود: از هواداران واقعی استقلال که همواره پشت تیم هستند تشکر می کنم. مابرای خوشحالی این عزیزان هر کاری انجام می دهیم. از هواداران می خواهم پشت تیم باشند و اجازه بدهند با آرامش جلو برویم تا نتایج مدنظرشان را کسب کنیم. من به عنوان یک هوادار حرف دل این عزیزان را می خواهم به برخی پیشکسوتان بزنم. همانطور که ما از هواداران انتظار حمایت داریم، از پیشکسوتان محترم باشگاه هم خواهش می کنم که با یکدیگر متحد شوند و به حمایت از تیم بپردازند. آنها نه از بازیکن و نه مربی خاصی حمایت کنند. فقط پشت استقلال باشند و شک نداشته باشند کادرفنی و تدارکات و پزشکی و مدیریت و ... تلاش می کنند تا نتایج خوبی بگیرند. ما دوست داریم این تلاش ها دیده شود و پیشکسوتان به حمایت از نام بزرگ استقلال بپردازند.

دیدگاه‌ها