کد خبر : 1696728 | 28 تیر 1399 ساعت 17:08 | 23.8K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

مربی سابق پی اس جی به بارسلونا پیشنهاد شد

لوران بلان سرمربی سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه پی اس جی به بارسا پیشنهاد شده است.

مربی سابق پی اس جی به بارسلونا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیکه ستین در بارسا در هاله ای از ابهام قرار دارد. پس از ناکامی بارسا در لالیگا و در حالی که شانس قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان نیز بالا پیش بینی نمی شود، شایعات برکناری ستین بیش از همیشه به گوش می رسد.

شب گذشته در جلسه ای بین رئیس بارسلونا و ستین قرار شد او همچنان در سمت خود باقی بماند و حداقل تا بازی با ناپولی در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، سرمربی بارسا خواهد بود ولی قطعا در صورت شکست از ناپولی و نرسیدن بارسا به دور بعد لیگ قهرمانان، او را باید اخراج شده دانست.

 

 

1512362

 

 

در چنین شرایطی نام مربیان زیادی در اطرف بارسلونا به گوش می رسد. از ژاوی هرناندز گرفته تا لورن بلان.

طبق ادعای موندودپورتیوو، سرمربی فرانسوی اخیرا به سران بارسا پیشنهاد شده است. ژرژ مندس مدیر برنامه های بلان که بر سر جدایی نلسون سمدو از بارسا در حال مذاکره با سران باشگاه کاتالان است، نام بلان را مطرح کرده اما هنوز پاسخی به او داده نشده است.

بلان که فصل 97-1996 بازیکن بارسلونا بود و هدایت بوردو، پی اس جی و تیم ملی فرانسه را نیز برعهده داشته، از سال 2016 بدون تیم است. او پس از اینکه اونای امری به عنوان سرمربی پی اس جی معرفی شد، دیگر حاضر به قبول مربیگری هیچ تیمی نشده و در چند روز اخیر نام او به عنوان یکی از گزینه های مربیگری والنسیا نیز مطرح بوده است.

 

 

1079547

 

 

مشکل بلان برای رسیدن به نیمکت بارسا در این است که سال آینده انتخابات ریاست باشگاه بارسلوناست و رئیس جدید می تواند مربی برگزیده کادر مدیریتی فعلی را از سمت خود برکنار کند. بارتومئو رئیس فعلی باشگاه که سال آینده از پست خود کنار خواهد رفت، نمی تواند با اطمینان با هیچ مربی قرارداد بیشتر از یک سال منعقد کند و بلان نیز بعید است زیر بار چنین شرایطی برود.

 

دیدگاه‌ها