کد خبر : 1696729 | 28 تیر 1399 ساعت 16:57 | 32.5K بازدید | 3 دیدگاه

حتی یک روز هم بدون تمرین نبودیم؛ 

جعفری: استقلالی‌ام، اما می‌گویند شما پرسپولیس فوتبال بانوانید

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم می گوید قهرمانی و موفقیت های این تیم با تمرین هرروزه و سخت کوشی به دست آمده است.

جعفری: استقلالی‌ام، اما می‌گویند شما پرسپولیس فوتبال بانوانید 

به گزارش "ورزش سه"، مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم که تیمش بار دیگر با اقتدار مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر بانوان فوتبال ایران را با ثبت آماری خیره کننده و با به دست آوردن 17 برد پیاپی کسب کرد و موفق به هت‌تریک در کسب عنوان اول شد، در گفتگویی با ما اینطور حرف هایش را آغاز کرد: خب خدا را شکر می کنم که توانستیم، بیش از 50 بازی را نبازیم. فصل گذشته و این فصل هیچ باختی نداشتیم. این فصل حتی مساوی هم نداشتیم. تمام امتیازات را کسب کردیم و این نشان از اقتدار تیم شهرداری بم دارد.


او سپس با تشکر از بازیکنانش ادامه داد: خوشحالم که با این بچه ها کار کردم. خوشحالم که دعای خیر مردم پشت سر ما بود. خوشحالم از اینکه مسئولین فهیم و دلسوزی بالای سر تیم بودند. همه این ها دست به دست هم داد برای قهرمانی. به نظرم اولین موضوعی که باعث شده این افتخارات را به دست بیاوریم کمک خداوند بوده و باز هم خدا را شکر می کنم که برای هفتمین بار قهرمانی را به بم بردیم. این قهرمانی را به مردم فرهیخته و متمدن بم تقدیم می کنم. ما واقعا برای این موفقیت ها تلاش کردیم. مرضیه جعفری با اشاره به سختی هایی که تیمش برای کسب این قهرمانی متحمل شده، اضافه کرد: حتی یک روز بدون تمرین نبودیم و در سرما و گرمای بم هر روز تمرین کردیم. بچه هایم با جان و دل تمرین کردند. دست تک تکشان را می بوسم و واقعا خوشحالم که شهرداری بم یک قطب بزرگ فوتبال ایران است و هفت دوره قهرمان شده است. شهرداری بم از دوره دوم شروع مسابقات بانوان به این رقابت ها وارد شده و همیشه در میان مدعیان بوده است.

 

1512401


سوال بعدی در مورد زمان شروع مسابقات سال بعد در حوزه بانوان بود که جعفری با تاکید بر این نکته که سلامتی بازیکنان اولویت بالاتری دارد، توضیح داد: من می گویم اولویت سلامت است. ابتدا باید سلامت بازیکنان مدنظر قرار بگیرد. اگر خدایی ناکرده سلامت بازیکنی به خطر بیفتد، نمی توانیم خودمان را ببخشیم. حالا باید ببینیم شرایط ویروس چطور می شود. امیدوارم این ویروس ملعون خیلی زود از بین برود تا دوباره بتوانیم با راحتی کامل فوتبال بازی کنیم نه با ترس و لرز.


سوال بعدی از مربی تیم بانوان شهرداری بم لیگ برتر فوتبال ایران و کیفیت آن بود. او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: من هم اول موافق شروع دوباره لیگ آقایان نبودم و معتقدم بودم ساختار مناسبی برای اجرای پروتکل های بهداشتی وجود ندارد. به هر حال سلامت یک بازیکن خیلی با ارزش تر از صد جام قهرمانی است. حالا اما شروع شده و خوب هم پیش می رود. من استقلالی هستم ولی بعد از این تیم پرسپولیس را دوست دارم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم با اشاره به قهرمانی های پرسپولیس ادامه داد: اصولا اینطوری می گویند که یکی پرسپولیس در فوتبال ایران یک‌تنه قهرمان می شود و یکی شهرداری بم (باخنده)  و فوتبال آقایان و بانوان را اینطور مقایسه می کنند. 


او سپس در مورد کیفیت لیگ افزود: معتقدم کیفیت بازی ها به هیچ وجه نزدیک به پیش از شروع بازی ها هم نیست. وقتی هوادار نیست، خیلی فوتبال به دل نمی نشیند. از تصاویر معلوم است که بازیکنان هم شور و اشتیاق قبلی را ندارند. امیدوارم دوباره شور و هیجان به فوتبال جهان بازگردد. به نظرم تغییراتی باید در پروتکل ها ایجاد شود و دقت بیشتری انجام شود تا سلامتی بازیکنان به خطر نیفتد.

دیدگاه‌ها