کد خبر : 1696739 | 28 تیر 1399 ساعت 17:55 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

کارلس رکساچ:

اخراج کیکه ستین از بارسلونا معقولانه نیست

کارلس رکساچ اسطوره بارسلونا از مخالفان اخراج کیکه ستین قبل از اتمام فصل است.

اخراج کیکه ستین از بارسلونا معقولانه نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از ناکامی در لالیگا شرایطی بحرانی را سپری می کند. آبی اناری ها دو روز پیش در نوکمپ برابر اوساسونا شکست خوردند و رئال با برتری بر ویارئال توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

پس از بازی به نظر می رسید کیکه ستین از سمت خود برکنار شود ولی شب گذشته باشگاه بارسلونا تصمیم به حفظ او گرفت و ستین تا بازی با ناپولی روی نیمکت آبی اناری ها باقی خواهد ماند؛ هرچند هنوز شایعاتی مبنی بر برکناری او پس از بازی با آلاوس(فردا) به گوش می رسد.

 

 

1005362

 

 

کارلس رکساچ اسطوره بارسلونا که زمانی هدایت این باشگاه را برعهده داشت، معتقد است کیکه ستین نباید اخراج شود. او به رادیو مارکا گفت:« در طول فصل، بارسا تیمی بسیار نامنظم بود و نوسان زیادی در نتیجه گیری داشت. در سال های اخیر به چنین شرایطی عادت نداشتیم. بارسا همیشه تیمی مطمئن بود که می توانست در طول فصل، روند نتیجه گیری صعودی خود را حفظ کند اما امسال شرایط متفاوت بود. بارسا در حمله همچنان تیمی مقتدر است و شانس های گلزنی زیادی خلق می کند ولی مشکل اینجاست که حالا موقعیت های زیادی نیز به حریفان تقدیم می کند.»

 

رکساچ در مورد شانس بارسا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت:« پس از پیروزی 1-4 در زمین ویارئال فکر می کردم بارسا می تواند در بهترین شرایط به لیگ قهرمانان و بازی برگشت با ناپولی برسد ولی در سه بازی اخیر، بارسا بازهم به فرم قبل از بازی با ویارئال برگشت و مرا ناامید کرد.»

 

بقای کیکه ستین:« من معتقدم ستین باید تا پایان فصل در بارسا بماند و به کارش ادامه دهد. وقتی در میان فصل مربی خود را تغییر می دهید، یعنی شرایط تیم خوب نبوده است. زمانی هم که مربی از وسط فصل می آید، اخراج او قبل از پایان فصل اصلا منطقی و معقول نیست.»

 

 

1511848

 

دیدگاه‌ها