کد خبر : 1696793 | 28 تیر 1399 ساعت 20:28 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

شیمبا روی نیمکت؛

11 بازیکن فولاد برای تقابل با پرسپولیس

تیم فولاد با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی گذشته در مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

11 بازیکن فولاد برای تقابل با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، فولادی ها که باتوجه به تعویق دو بازی خود، با استراحت کامل به مصاف پرسپولیس می‌روند در این دیدار با غیبت چند بازیکن اصلی خود مواجه هستند و در ترکیب نیز نام چند ستاره دیده نمی‌شود. ایوب والی کاپیتان این تیم به دلیل مصدومیت و شهاب گردان به خاطر محرومیت در این دیدار غایب هستند و پاتوسی نیز در لیست 18 نفره دیده نمی‌شود.

 

در درون دروازه احسان مرادیان دروازه بان دوم فولاد احسان مرادیان به میدان خواهد رفت. موسی کولی بالی و عارف آقاسی دو مدافع میانی هستند. وحید حیدریه و صابر حردانی مدافع چپ و راست نکونام در این بازی خواهند بود. حیدریه سابقه بازی برای پرسپولیس را دارد و لیگ پانزدهم در ترکیب این تیم بود.

احمد عبدالله زاده کاپیتان فولادی ها و محمد آبشک در خط میانی حضور خواهند داشت و فرشاد احمدزاده و عباس بوعذار هافبک کناری خواهند بود. قاسمی نژاد هافبک هجومی و وحید نامداری هم در خط حمله حضور خواهد داشت. حضور لوسیانو پریرا و بیت سعید روی نیمکت تصمیم عجیبی است که نکونام گرفته است.

 

ترکیب فولاد برای بازی با پرسپولیس: احسان مرادیان، عارف آقاسی، موسی کولی‌بالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد، عباس بوعذار و وحید نامداری

دیدگاه‌ها