کد خبر : 1696795 | 28 تیر 1399 ساعت 20:31 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جیدون سانچو به شایعات جدایی از دورتموند

جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند به شایعات جدایی اش از این تیم واکنش نشان داد.

واکنش جیدون سانچو به شایعات جدایی از دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو از زمان جدایی از منچسترسیتی و پیوستن به دورتموند نمایش های فوق العاده ای را در ترکیب تیم آلمانی ارائه داده و اوج کار او نیز به فصل جاری رقابت‌های بوندس‌لیگا برمی‌گردد؛ جایی که او در 32 بازی برای زنبور ها آمار خیره کننده 17 گل و 16 پاس گل را به ثبت رساند.

 

 

1512259

 

 

همین عملکرد فوق‌العاده ستاره انگلیسی باعث شده که تیم‌های زیادی خواهان جذب این بازیکن باشند که از دو باشگاه منچستر یونایتد و لیورپول به عنوان مهمترین آنها یاد می‌شود. از طرفی چلسی نیز یکی دیگر از مشتریان سانچو به حساب می‌آید اما با این حال گفته می‌شود که این تیم لندنی با وجود خرید تیمو ورنر و حکیم زیاش و همچنین جذب احتمالی کای هاورتز، تمایل چندانی به خرید این بازیکن ندارد.

 

جیدون سانچو حالا در جدیدترین مصاحبه خود به این شایعات واکنش نشان داده است. او در این باره گفت: " من نمی دانم چه چیزی بگویم. صحبت درباره آینده بسیار دشوار است. شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقی رخ خواهد داد پس باید صبر کنیم و ببینیم که چه می شود."

 

سانچو در ادامه صحبت‌های جالبی را درباره رونالدینیو انجام داد و گفت: " من قبلاً ویدئوهای مربوط به او را تماشا می کردم. رونالدینیو یک یک اتفاق ویژه و بزرگ برای من بود. او کارهایی انجام می داد که هیچ کس دیگری قادر به انجام آن نبود؛ به همین خاطر من او را خیلی دوست داشتم."

 

 

1490099

دیدگاه‌ها