کد خبر : 1696893 | 29 تیر 1399 ساعت 10:30 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

لمپارد: برد و باخت جام حذفی تاثیری روی نبرد لیگ ندارد

فرانک لمپارد سرمربی چلسی در آستانه دیدار امروز تیمش با منچستریونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی می‌گوید پیروزی یا شکست در این بازی تاثیری روی نبرد در جدول لیگ برتر نخواهد داشت.

لمپارد: برد و باخت جام حذفی تاثیری روی نبرد لیگ ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار امروز چلسی و منچستریونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس، فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید شکست یا پیروزی تیمش در این بازی تاثیری روی نبرد در لیگ برتر برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ نخواهد داشت.

 

لمپارد که در آستانه بازی امروز به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌داد سعی کرد به سوالات متعدد آنها درباره ارنج تیمش در مقابل یونایتد و به خصوص دروازه‌بان چلسی در این بازی پاسخ سرراستی ندهد. لمپارد در پاسخ به سوالها درباره استفاده از کپا یا کابایرو در درون دروازه گفت:" این سوالی است که من پاسخش را می‌دانم".

 

1512615

 

لمپارد با رد کردن این ادعا که پیروزی در بازی امروز به تیمش کمک می‌کند تا در جنگ با شیاطین سرخ برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ هم موفق شود گفت:" به نظر من این دو موضوع ربطی به هم ندارند. جام حذفی رقابت جداگانه‌ای است. ما همه می‌دانیم اهمیت این جام چیست و حضور در فینال چه معنایی دارد. ولی بعد از بازی امروز ما به سرعت دو بازی در لیگ خواهیم داشت. هر دو تیم نگاه متفاوتی به این مقوله دارند".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" در اینکه بازی امروز از نظر فیزیکی روی بازی چهارشنبه در لیگ تاثیر کمی خواهد داشت شکی نیست. ما باید با این کنار بیاییم و سعی کنیم برای حل کردن این مشکل راه‌حل پیدا کنیم. به جز این من معتقدم این بازی تاثیری روی نبرد ما در لیگ نخواهد داشت".

 

دیدگاه‌ها