کد خبر : 1696990 | 29 تیر 1399 ساعت 19:22 | 50.4K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره برزیلی؛ در وضعیتی غیرقابل باور! (عکس)

آدریانو، ستاره برزیلی و سابق در شرایطی عجیب و غیرقابل تصور در خیابان دیده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل هزاره جدید بود که ستاره ای به نام آدریانو در ترکیب اینتر ظهور کرد. مهاجمی تنومند و فیزیکی که روزهای موفقی در پارما سپری کرد و از همان ابتدای انتقال به اینتر نشان داد ستاره ای بزرگ در حال ظهور است. آدریانو در لباس نراتزوری سال های فوق العاده ای داشت و تبدیل به محبوب ترین ستاره ای باشگاه شده بود.

 

این بازیکن در لباس تیم ملی برزیل نیز می درخشید و اوج نمایش های او در جام کنفدراسیون های سال 2005 و قهرمانی سلسائو رقم خورد. اما آدریانو به یکباره دچار افت شدیدی شده و دیگر هیچوقت تبدیل به بازیکن سابق نشد. خاویر زانتی، کاپیتان سابق اینتر بعدها فاش کرد آدریانو بعد از فوت پدرش دچار افسردگی شدیدی شد و در ادامه انتقال به رم نیز نتوانست او را تبدیل به ستاره سابق کند.

 

اما در این سالها بارها اخباری در مورد تمایل شدید آدریانو به مصرف مشروبات الکلی منتشر شده و اخیرا ویدئویی در شبکه های اجتماعی بین کاربران دست به دست می شود که حاکی از اوضاع غیرقابل باور آدریانو است. این بازیکن به قدری مست است که نمی تواند روی پاهای خود بایستد و یکی از دوستانش او را برای راه رفتن کمک می کند. این تصویر عجیبی از یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال در دهه اول این هزاره بود و حالا آدریانو حتی برای راه رفتن نیز گاهی نیاز به کمک دارد.

 

1512732

 

1512733

دیدگاه‌ها