کد خبر : 1697061 | 30 تیر 1399 ساعت 10:02 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

ناپولی نگران اوجگیری دوباره کرونا در بارسلون

گنارو گتوزو سرمربی ناپولی در آستانه سفر تیمش به بارسلونا برای دیدار با بارسا در چمپیونزلیگ می‌گوید از بابت ویروس کرونا در این شهر نگران است.

ناپولی نگران اوجگیری دوباره کرونا در بارسلون

به گزارش "ورزش سه‌"، درحالیکه ناپولی ماه آینده میلادی برای دیدار با بارسلونا در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا به شهر بارسلون سفر خواهد کرد گنارو گتوزو سرمربی ناپولی می‌گوید با توجه به اوج گرفتن دوباره کرونا در شهر بارسلون، در آستانه این بازی نگران تیمش است.

 

طبق برنامه قرار است گتوزو و شاگردانش روز 8 آگوست در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان پشت درهای بسته به مصاف بارسلونا بروند. با وجود برگزاری بازی پشت درهای بسته، اوجگیری اخیر کرونا در شهر بارسلون و ایالت کاتالونیای اسپانیا نگرانی‌هایی بوجود آورده و به خصوص ناپولی را نگران کرده است.

 

1512867

 

یوفا با توجه به اخبار اخیر از شهر بارسلون اعلام کرده اگر شرایط اقتضا کند آماده است تا این بازی را به جای نوکمپ در جایی دیگر برگزار کند. شهر بارسلون برای بار دوم در قرنطینه قرار گرفته و در چهار شب اخیر از شهروندان این شهر خواسته شده از خانه‌های خود بیرون نیایند.

 

گنارو گتوزو سرمربی ناپولی بعد از پیروزی 2-1 دیشب شاگردانش مقابل اودینزه در این باره به خبرنگاران گفت:" من به این مسائل خیلی توجه نمی‌کنم چون در حیطه وظایفم نیست. رئیس باشگاه و همکارانش به این مسائل می‌پردازند. البته ما نگران هستیم ولی من سعی می‌کنم نگرانی بچه‌ها را برطرف کنم چون می‌دانیم که رئیس باشگاه ما و همکارانش می‌دانند چه باید بکنند".

 

دیدگاه‌ها