کد خبر : 1697196 | 30 تیر 1399 ساعت 20:25 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

دستیار مغضوب مسی و هدف گذاری برای بارسلونا! (عکس)

ادر سارابیا، دستیر کیکه ستین هدف بارسلونا را موفقیت در لیگ قهرمانان توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در همین مدت کوتاه حضور کیمکه ستین روی نیمکت بارسلونا حواشی بسیاری ایجاد شده و یکی از مهم ترین موارد مربوط به ادر سارابیا، دستیار این سرمربی و رابطه نه چندان خوب او با لیونل مسی است.

 

در طول بازی های بعد از دوران قرنطینه، بارها تصاویری از کولینگ برک و بی توجهی لیونل مسی و دیگر بازیکنان بارسلونا به توصیه های تاکتیکی ادر سارابیا منتشر شد و نشریات نزدیک به باشگاه نیز رابطه او با بازیکنان بلوگرانا را خوب نمی دانستند. حتی به نظر می رسید در چند بازی آخر و به دستور کیکه ستین، ادر سارابیا دیگر حق نزدیک شدن به لب خط در جریان بازی را ندارد و به همین دلیل دیگر اثری چندانی از او نبود. ادر سارابیا بعد از دیدار با اوساسونا خیلی زود و تنها استادیوم نوکمپ را ترک کرد، اما به نظر می رسد اخیرا بین لیونل مسی و کادر فنی بارسا آتش بس برقرار شده و سارابیا نیز اینگونه به اتفاقات اخیر واکنش نشان داده است.

 

ادر سارابیا در صفحه رسمی اش نوشت: "در این لحظات دشوار باید تلاش کرد از اشتباهات آموخت و این روند باعث می شود شما با میل و باور بیشتری نسبت به گذشته به مسیرتان ادامه دهید. اکنون زمان آن رسیده تا چالش مهم ما قهرمان شدن در لیگ قهرمانان در فصل جاری باشد."

 

1513011

دیدگاه‌ها