کد خبر : 1697297 | 31 تیر 1399 ساعت 12:08 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

پرسپولیس امیدوار به تکرار قهرمانی برابر تارتار (عکس)

سرخپوشان پایتخت فصل گذشته قهرمانی خود را برابر تیم مهدی تارتار قطعی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تنها گل ماریو بودیمیر برای پرسپولیسی ها در آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر رقم خورد. جایی که توپ را به زیبایی قطع کرد و گل قهرمانی سرخپوشان را به ثمر رساند تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تقابل با مهدی تارتار قهرمانی را جشن بگیرند.


نکته جالب قهرمانی پرسپولیس برابر مهدی تارتار این بود که در مقطعی از نخستین فصل حضور پارسی ها در لیگ برتر، آن ها رقیب جدی پرسپولیس برای قهرمانی بودند اما رفته رفته از صدر فاصله گرفتند و در فصل دوم نیز در قامت تیمی میانه جدولی ظاهر شدند و در بازی پایانی فصل نیز تسلیم یاران سیدجلال شدند.

 

1513108


حالا دوباره پرسپولیس و مهدی تارتار به یکدیگر رسیده اند اما این بار خبری از پارس جنوبی و البته برانکو ایوانکوویچ نیست. تارتار که در اولین قهرمانی لیگ برتری سرخ ها عضوی از تیم علی پروین بود، حالا هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده دارد و امیدوار است که با پیروزی مقابل پرسپولیس، قهرمانی قرمز ها را به تاخیر بیاندازد.


روی نیمکت تیم پرسپولیس نیز خبری از برانکو ایوانکوویچ نیست و برخلاف بازی رفت گابریل کالدرون هم حضور ندارد و یحیی گل محمدی هدایت سرخپوشان را برعهده گرفته و باید دید خاطره خوش پرسپولیس از تقابل با تارتار را تکرار خواهد کرد یا نه؟

 

1513107

دیدگاه‌ها