کد خبر : 1697302 | 31 تیر 1399 ساعت 12:24 | 26.3K بازدید | 1 دیدگاه

پپ: برای آرسنال فقط در زمین چمن احترام قائلم!

پپ گواردیولا همچنان به انتقاد از تیمهایی که به حکم CAS به نفع این تیم اعتراض کردند ادامه می‌دهد. او حالا بار دیگر آرسنال را هدف گرفته است.

پپ: برای آرسنال فقط در زمین چمن احترام قائلم!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا بعد از انتقاد رقبای منچسترسیتی در انگلیس از حکم دادگاه CAS به سود این تیم مبنی بر لغو محرومیت اروپایی دو ساله یوفا به آنها حمله کرد و به خصوص یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو را هدف گرفت. حالا گواردیولا دیگر تیم انگلیسی آرسنال را هدف گرفته و می‌گوید در زمین چمن برای آرسنال احترام قائل است ولی در بیرون از زمین، نه چندان!

 

1513131

 

این صحبتهای گواردیولا در حالی مطرح می‌شود که آرسنال با هدایت دستیار سابق او میکل آرتتا اخیرا موفق شد سیتی را در نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه 2-0 شکست دهد. این اولین شکست تیم گواردیولا در جام حذفی بعد از دو سال و نیم بود.

 

1512578

 

احترام به آرسنال: ما در نیمه اول بازی با آرسنال مثل نیمه دوم بازی نکردیم. این تنها حسرت من است. ما می‌خواستیم کل 90 دقیقه را مثل نیمه دوم بازی کنیم. ولی ما بعد از شکست خوردن با هم دست دادیم. من همیشه به رقبا احترام می‌گذارم و برایشان ارزش قائلم. برای آرسنال در زمین نهایت احترام را قائلم ولی در بیرون از زمین نه چندان. به آنها تبریک می‌گویم و در فینال برایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

دیدار مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان: ما می‌دانیم که در مقابل رئال مادرید باید خوب بازی کنیم. بازی آرسنال ما خیلی خوب نبودیم و این اتفاقی است که گاهی می‌افتد. آن بازی حالا دیگر تمام شده و فراموش شده. ما می‌دانیم که اگر در سطح خوبی بازی کنیم‌، سطحی بالاتر از آنچه در بازی آرسنال از ما دیدید، شانس خوبی برای موفقیت در مقابل رئال داریم. در غیر اینصورت اما حذف خواهیم شد.

 

دیدگاه‌ها