کد خبر : 1697407 | 31 تیر 1399 ساعت 23:15 | 22.6K بازدید | 1 دیدگاه

چرا اوزیل برای انتقال به فنرباغچه علاقه نشان می دهد؟

بیلد از دلیل علاقه مسوت اوزیل برای انتقال به فنرباغچه رونمایی کرد.

چرا اوزیل برای انتقال به فنرباغچه علاقه نشان می دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را بسیار کابوس وار آغاز کرد و زیر نظر اونای امری به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده بود. اگرچه بعد از اخراج امری و روی کار آمدن میکل آرتتا شرایط برای ستاره آلمانی با بهبود قابل ملاحظه‌ای همراه شد اما با این وجود باید جدایی اوزیل بعد از پایان قراردادش از جمع توپچی ها را قطعی تلقی کرد.

 

هافبک آلمانی آرسنال طی هفته‌های اخیر مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته است. اوزیل دستمزد هنگفتی از تیم لندنی دریافت می‌کند و از طرفی حاضر نشد که به دلیل مشکلات اقتصادی پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا حقوق خود را کاهش دهد تا خشم سران آرسنال را افزایش داده باشد.

 

 

1509600

 

 

در روزهای گذشته گفته شد که فنرباغچه یک مقصد احتمالی برای مسوت اوزیل خواهد بود. اگرچه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد که احتمالاً به دلیل دستمزد بالای ستاره آلمانی، این انتقال منتفی خواهد شد اما همین منبع در عین حال ادعا می کند که یک اتفاق می تواند نهایتا منجر به نهایی شدن این انتقال شود. همسر هافبک آلمانی یک ترکیه ای محسوب می‌شود که البته در سوئد بزرگ شده و همین موضوع می تواند انتقال اوزیل به فنرباغچه را تسهیل ببخشد.

دیدگاه‌ها