کد خبر : 1697459 | 01 مرداد 1399 ساعت 12:34 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

دستمزد بالا و تضمین شغلی پایین

کریم باقری و مربیگری در تیم ملی شاید نشود

فدراسیون فوتبال امیدوار است با پایان بازی های لیگ برتر کریم باقری از پرسپولیس خداحافظی و در اردوی تیم ملی حاضر شود.

کریم باقری و مربیگری در تیم ملی شاید نشود

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فنی فدراسیون فوتبال حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی برای نتیجه گیری ایران در بازی های پیش رو و در نهایت صعود به جام جهانی را بسیار مفید و موثر می داند؛ چرا که بر این عقیده است کریم باقری یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی بشمار می رود و می تواند با مشورت های خوب خود به کادر فنی بوِیژه اسکوچیچ راه صعود تیم ملی به جام جهانی را آسان تر کند. از سویی بر اهالی فوتبال مشخص شده کریم در ایجاد همدلی بین بچه ها و ایجاد نظم و انضباط در اردوی تیمی می تواند نقش محوری ایفاء کند. او این نقش را در پرسپولیس به خوبی ایفاء کرده و فدراسیون فوتبال امید زیادی دارد در نهایت کریم از بین تیم ملی و پرسپولیس تیم ملی را انتخاب کند.

 

نبی – دبیر کل فدراسیون فوتبال در نشستی که با کریم باقری داشته تمایل فدراسیون فوتبال برای حضور وی در کادر فنی تیم ملی را به وی ابلاغ کرده؛ هم چنین مقرر شد قرارداد کریم باقری بعد از تایید هیات رییسه و پیش از شروع تمرینات تیم ملی در اختیار مربی پرسپولیس قرار گیرد و اینجاست که کریم تصمیم می گیرد با پرسپولیس ادامه دهد یا تیم ملی که فدراسیون فوتبال امیدوار است کریم به خاطر تیم ملی – پرسپولیس را رها کند.

 

کریم باقری یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما نه باشگاه مخالف این جدایی است و نه یحیی گل محمدی. در این بین تنها مبلغ قرارداد کریم باقری دارای اهمیت است. کریم برای فصل بعد 2.1 میلیارد تومان از پرسپولیس دریافتی خواهد داشت. فدراسیون فوتبال به طور حتم قادر به پرداخت این پول به کریم باقری نیست. بیشترین پولی که فدراسیون فوتبال برای مربیان ایرانی پیشنهاد داده به فرهاد مجیدی و 500 میلیون تومان بوده. شاید فدراسیون فوتبال اینبار تابوشکنی کند و به بهانه در اختیار گرفتن کریم باقری مبلغ بیشتری به وی پیشنهاد دهد. اما آنچه که مسلم است دستمزد پیشنهادی فدراسیون فوتبال به کریم به اندازه دستمزدش در پرسپولیس نخواهد بود که به نظر می رسد این اختلاف برای او باید به بهانه نام تیم ملی نادیده گرفته شود. این درخواستی است که فدراسیون فوتبال از کریم باقری دارد و کریم در آستانه دو راهی و یک تصمیم مهم در فوتبال حرفه ای اش قرار گرفته است. او شاید به بهانه حضور در اردوی تیم ملی و گذر از دستمزد کلان خود نیمکت پرسپولیس را از دست دهد اما به طور حتم نیمکت تیم ملی و صعود به جام جهانی هم گران و ارزشمند است و برای خود حلاوت های دیگری دارد.

 

دیدگاه‌ها