کد خبر : 1697554 | 01 مرداد 1399 ساعت 17:24 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

چک و چونه مشهدی‌ها برای تخفیف از آندری؛

طلب پانادیچ میراث پدیده، برای شهرخودرو!

آندری پانادیچ، مربی سابق تیم پدیده علیه شهرخودرو از فیفا حکم گرفته تا این تیم در آستانه بازی با تراکتور دچار حاشیه شود.

طلب پانادیچ میراث پدیده، برای شهرخودرو!

به گزارش "ورزش سه"، آندری پانادیچ، مربی سابق تیم پدیده خراسا‌ن در لیگ‌برتر هفدهم که به عنوان دستیار مهاجری در این تیم فعالیت می‌کرد به خاطر طلب ۳۵هزار دلاری خود از آن دوران، علیه شهرخودرو به فیفا شکایت کرده و کمیته حل اختلاف فیفا، با بستن یک پنجره شهرخودرو به نماینده خراسان فرصتی یک ماهه داده تا این پول را پرداخت کند. فیفا اعلام کرده در صورتی که این پول پرداخت نشود، شهرخودرو با جریمه‌ای سنگین‌تر روبه‌رو خواهدشد و 3 پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته خواهدشد.

 

در حالی که می‌شد پدیده این طلب را با ۱۵۰میلیون تومن تسویه کند امروز مذاکراتی میان وکیل مربی سابق پدیده و پرسپولیس و نماینده حقوقی باشگاه شهرخودرو برگزار شده که طی آن وکیل آندری خواستار طلبش به صورت یکجا شده که نقدا ۸۰۰میلیون تومن با نرخ ارز امروز برای شهرخودرو آب می‌خورد.

 

گفتنی است در صورت پرداخت این بدهی که از گذشته برای شهرخودرو در مهلت ۳۰ روزه، خطری شهرخودرو را تهدید نمی‌کند و این تیم می‌تواند در بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال فعالیت نماید.
گفتنی است مبلغ بدهی به انضمام هزینه دادرسی، تنها 35 هزار دلار است که در مقایسه با سایر تیم‌های مدعی لیگ‌برتر همچون سرخابی‌ها رقم آنچنانی محسوب نمی‌شود و بعید است با حساسیت حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خطری این تیم را در نهایت تهدید کند.

دیدگاه‌ها