کد خبر : 1697756 | 02 مرداد 1399 ساعت 20:47 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازنشسته کردن پیراهن برای یک جوان 17ساله!

باشگاه بیرمنگام پیراهن پدیده جوان و 17ساله‌اش جود بلینگام را که به بوروسیا دورتموند ملحق شده، برای همیشه بازنشسته کرد!

بازنشسته کردن پیراهن برای یک جوان 17ساله!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بیرمنگام که در رقابتهای چمپیونشیپ، دسته دوم رقابتهای باشگاهی فوتبال انگلیس حضور دارد پیراهن شماره 22 این تیم که در اختیار جود بلینگام پدیده 17ساله‌اش قرار داشت را برای همیشه بازنشسته کرد. این اقدام بیرمنگام از این نظر عجیب است که معمولا باشگاه‌ها این اقدام را در مورد ستاره‌هایی انجام می‌دهند که سالها با پیراهن آنها بازی کرده و افتخاراتی بزرگ برای تیم بدست آورده‌اند. حالا بیرمنگام این اقدام را برای یک جوان 17ساله انجام داده است.

 

1513670

 

بلینگام که پرورش یافته آکادمی بیرمنگام است اولین بازی خود برای تیم اول باشگاه را تابستان گذشته انجام داده و رویهم‌رفته 44 بازی برای این تیم انجام داده. او روز چهارشنبه در بازی مقابل دربی آخری بازی‌اش برای بیرمنگام را انجام داد چرا که حالا باید راهی بوندس‌لیگا شده و از فصل بعد با پیراهن دورتموند بازی کند.

 

بلینگام در روزهای اخیر با قراردادی 26 میلیون پوندی راهی این تیم آلمانی شده است. باشگاه بیرمنگام اما تصمیم گرفته در احترام به درخشش بلینگام پیراهن او یعنی شماره 22 را برای همیشه بازنشسته کند. به این ترتیب دیگر هیچ بازیکنی در بیرمنگام پیراهن شماره 22 را به تن نخواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها