کد خبر : 1697796 | 02 مرداد 1399 ساعت 22:38 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک میکل آرتتا به سرمربی سابق آرسنال

میکل آرتتا سرمربی آرسنال که در این تیم جانشین اونای امری شده‌، انتصاب همتای سابقش به سرمربی‌گری ویارئال را به او تبریک گفت.

تبریک میکل آرتتا به سرمربی سابق آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا سرمربی آرسنال که در این فصل جانشین اونای امری شده، منصوب شدن همتای سابقش به عنوان سرمربی جدید ویارئال را به او تبریگ گفت و اذعان کرد امری‌، آرسنالی را برای او به یادگار گذاشته که برایش در حکم چالشی زیبا بوده.

 

1513741

 

امری امروز به جای خاویر کایخا به عنوان سرمربی جدید ویارئال منصوب شد. این مربی اسپانیایی هشت ماه پیش بعد از ناکامی در کسب پیروزی در هفت بازی پیاپی از آرسنال اخراج شده بود. یک ماه بعد سکان هدایت آرسنال به میکل آرتتا سپرده شد که تا پیش از آن دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود.

 

آرتتا در صحبتهای خود گفت:" شغل جدید اونای امری را تبریک می‌گویم. او حالا به اسپانیا برگشته. امری مربی باتجربه‌ای است و در اسپانیا خیلی موفق بوده. ما به عنوان آرسنال برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. در تیم ما خیلی‌ها هستند که او را واقعا دوست دارند و برایش احترام زیادی قائلند".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" من به نوبه خودم هم به خاطر کاری که امری با بازیکنان آرسنال کرده از او تشکر می‌کنم. اونای امری در آرسنال تلاش کرده این تیم را ارتقا داده و به تیمی بهتر تبدیل کند. برایش آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم همه چیز برایش خوب پیش برود".

 

 

دیدگاه‌ها