کد خبر : 1697822 | 02 مرداد 1399 ساعت 23:39 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

کرمانشاهی از سخندان نمره قبولی گرفت

رضا سخندان هم پنالتی لحظه آخری بازی استقلال - نساجی را تایید نکرد.

کرمانشاهی از سخندان نمره قبولی گرفت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا ، رضا سخندان، داور بین المللی سابق فوتبال ایران درباره صحنه‌های مشکوک بازی استقلال و نساجی  چنین گفت:


*برخورد  دیاباته با بازیکن نساجی در دقیقه 14  طبیعی بود و به نظرم یک مقدار هم مهاجم استقلال بزرگنمایی کرد.

*خطای پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۳۸ : تصمیم داور کاملا درست بود. بازیکن پشت سر قایدی در حالت پشت پا او را زد و به نظرم پنالتی درست بود.

*گل نساجی به استقلال در دقیقه ۶۱ که از سوی کمک داور آفساید و مردود اعلام شد: به نظرم تصمیم کمک داور درست بود. هر چند تصاویر تلویزیونی کاملا گویا نیست اما در ضربه نخست بازیکن نساجی، مهاجم این تیم یک بدن در آفساید قرار داشت و کمک داور به درستی تصمیم گرفت.

 

* برخورد زکی پور و مدافع نساجی در دقیقه ۹۰ در داخل محوطه جریمه : به نظرم تصمیم داور در این صحنه هم کاملا درست بود. این قبیل برخوردها در فوتبال طبیعی است و حتی بازیکن استقلال خودش را به بازیکن نساجی زد.

رییس سابق دپارتمان داوری فوتبال تاکید کرد: در کل تیم داوری عملکرد خوبی داشت. در چند صحنه پرچم هر دو کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت که کاملا درست بود. اگر تیم داوری و به خصوص داور وسط بتواند به سرعت تصمیم گیری کند و در برابر اعتراضات واکنش خوبی داشته باشد می توانند همانند این دیدار در برابر اعتراض های نادرست نیمکت نشینان واکنش نشان دهد.

دیدگاه‌ها