کد خبر : 1697834 | 02 مرداد 1399 ساعت 23:55 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ساری و شکستی که منظور می‌شود!

یوونتوس 1-2 اودینزه؛ فوفانا علیه تاجگذاری یووه در سری آ

یوونتوس در شبی که می توانست در خانه اودینزه با یک پیروزی قهرمانی اش در این فصل سری آ را قطعی کند با گلی که در لحظات پایانی دریافت کرد 2-1 شکست خورد.

یوونتوس 1-2 اودینزه؛ فوفانا علیه تاجگذاری یووه در سری آ

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حالی در خانه اودینزه به مصاف این تیم رفته بود که به دلیل رنگ پیراهن اصلی اودینزه یعنی سیاه وسفید، با پیراهن دوم آبی‌رنگش بازی می‌کرد. یوونتوسی‌ها در فاز ابتدایی بازی حاکم توپ و میدان بودند هر چند در اتفاقی عجیب در دقیقه اول شاهد دریافت کارت زرد رمزی ستاره ولزی‌شان بودند.

در دقیقه 8 اما بر خلاف جریان بازی چیزی نمانده بود که اودینزه به گل برسد. سما سانتر خطرناکی به درون محوطه جریمه فرستاد که با ضربه دانیلو نزدیک بود به گل به خودی تبدیل شود. این توپ به تیر سمت چپ شزنی سنگربان یوونتوس برخورد کرد. دقایقی بعد نزدیک بود بازیکنان اودینزه دروازه خود را باز کنند ولی پاس به عقب وحشتناک نویتنیک از سنگربان اودینزه عبور کرد و به کرنر رفت تا قفل دروازه‌ها بسته بماند.

اولین فرصت برای گلزنی رونالدو در دقیقه 26 بدست آمد که شوت او با اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت. در ادامه دیبالا هم یک فرصت گلزنی را در دقیقه 34 از دست داد و شوت والی او به از کنار دروازه بیرون رفت.

اما در دقیقه 42 دلیخت موفق شد قفل دروازه‌ها را باز کرده و یوونتوس را از حریف پیش بیندازد. پاس رابیو به درون محوطه توسط تروست اکونگ دور شد اما دلیخت هلندی توپ را کنترل کرده و با شلیکی سنگین از فاصله 25 متری موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و یووه می‌دانست اگر این نتیجه تا پایان 90 دقیقه باقی بماند همین امشب قهرمان سری آ خواهد شد.

 

1513788

 

در نیمه دوم اما چیزی نگذشت که اودینزه کار را به تساوی کشاند. شش دقیقه بعد از شروع نیمه دوم نسترووسکی دروازه بیانکونری را گشود. سما بازیکن اودینزه سانتر زیبایی به درون محوطه جریمه یووه  فرستاد تا نسترووسکی اهل مقدونیه با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کند. 

 

1513800

 

در ادامه بازی یوونتوس بر فشار حملات خود افزود و عملا روی دروازه اودینزه خیمه زد ولی این اودینزه بود که در دو ضدحمله موفق شد روی دروازه این تیم خطرساز شود. با رسیدن بازی به دقیقه 75 و درحالیکه تنها پانزده دقیقه به پایان مانده بود می‌شد گفت که شاگردان ساری یک بازی ملال‌آور را به نمایش گذاشته و واقعا استحقاقی بیشتر از یک مساوی ندارند.

در دقیقه 76 تلاش نصفه نیمه رونالدو برای باز کردن دروازه اودینزه راه به جایی نبرد. اما در حالیکه همه گمان می‌کردند بازی با همین نتیجه تساوی به پایان خواهد رسید در دقیقه 90+2 این فوفانا بازیکن اودینزه بود که با گلی استثنایی حساب کار را 2-1 کرد. این بهترین نتیجه قابل تصور برای اودینزه بود. حتی یک تساوی در این بازی هم برای جدا شدن اودینزه از منطقه خطر سقوط کافی بود. آنها حالا با این سه امتیاز فاصله خود با چهار تیم انتهای جدول را تثبیت کرد.

 

1513801

 

1513797

دیدگاه‌ها