کد خبر : 1697921 | 03 مرداد 1399 ساعت 13:40 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی، فرانک لمپارد را جریمه نمی‌کند

باشگاه چلسی سرمربی‌اش فرانک لمپارد را به دلیل فحاشی به یورگن کلوپ در جریان دیدار پرتنش دو تیم در روز چهارشنبه جریمه نخواهد کرد.

چلسی، فرانک لمپارد را جریمه نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد باشگاه چلسی قصد ندارد سرمربی خود فرانک لمپارد را به دلیل درگیری لفظی و فحاشی به یورگن کلوپ در جریان دیدار روز چهارشنبه دو تیم جریمه کند.

 

1513539

 

بعد از بازی دو تیم تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد فرانک لمپارد در کنار خط طولی زمین کنترل خود را از دست داده و کلماتی نامناسب خطاب به یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید. لمپارد خطاب به کلوپ از عبارتی مثل خفه شو و بشین سر جات استفاده کرده بود.

 

لمپارد البته در پایان بازی سعی کرد از شدت تنش بکاهد و گفت در جریان مسابقه احساساتی شده و این اتفاق‌ها در زمین فوتبال طبیعی است. البته لمپارد انتقاد ظریفی هم به نیمکت لیورپول وارد کرده و گفته بود آنها قهرمان شده‌اند ولی تکبر زیادی هم خوب نیست.

 

1513921

 

حالا دیلی‌میل و تایمز دو روزنامه انگلیسی مدعی شدند باشگاه چلسی قصدی برای جریمه کردن لمپارد ندارد هر چند لیورپول و هوادارانش در روزهای اخیر انتقادهای زیادی از مربی چلسی کرده و خواهان جریمه شدن او شده بودند.

 

 

دیدگاه‌ها