کد خبر : 1698125 | 04 مرداد 1399 ساعت 13:25 | 16.5K بازدید | 5 دیدگاه

نیمکت فولادی با 290 بازی ملی(عکس)

نیمکت فنی تیم فولادخوزستان از نقاط قوت قرمزپوشان اهوازی در لیگ نوزدهم است.

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد در فاصله پنج هفته مانده تا پایان مسابقات و البته  بدون احتساب دو بازی کم‌تر نسبت به دیگر بالانشینان، در رده ششم قرار دارد و با کسب چهار امتیاز از این دو دیدار می‌تواند به رده دوم جدول برسد و اصلی‌ترین گزینه برای کسب سهمیه آسیایی شود.


نیمکت جوان فولادمردان از نقاط قوت این تیم در لیگ نوزدهم است، نیمکتی که بی‌وقفه برای موفقیت تلاش می‌کند و البته حرفه‌ای است. نیمکت فنی فولاد در مجموع 290 بازی ملی دارد و تجربه فوق‌العاده از این نظر به تیم قرمزپوش اضافه شده است، البته دیگر اعضای کادرفنی که سابقه ملی‌پوش شدن ندارند اما در لیگ‌برتر بازی کرده‌اند و از این حیث باتجربه هستند.

 

1514302

 

مهدی هاشمی‌نسب، حسین کعبی، حمیدرضا رجبی، نادرغبیشاوی و سیدمحمد منتظری به عنوان کمک مربیان ایرانی، و یوسو مربی بدنساز اسپانیایی نیز در کنار نکونام هستند و البته سید محمد علوی بازیکن با اخلاق سابق تیم‌ملی نیز به عنوان سرپرست در کنار این تیم حرفه‌ای حضور دارد.


فولادی‌ها روز دوشنبه باید در برابر نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر قرار بگیرند و پس از آن مقابل گل‌گهر سیرجان صف‌آرایی خواهند کرد تا با کسب امتیازات به رسیدن به هدف خود نزدیک و نزدیک‌تر شوند.

 

1514301

 

1514320

دیدگاه‌ها