کد خبر : 1698172 | 04 مرداد 1399 ساعت 16:36 | 23K بازدید | 2 دیدگاه

مقابل فولاد فقط دنبال برد هستیم 

کمندانی: فقط پرسپولیس لایق قهرمانی بود

میلادکمندانی بازیکن سابق پرسپولیس که در نیم فصل به گل گهر پیوست در دوبازی آخر این تیم یکی ازبهترین بازیکنان بوده است.

کمندانی: فقط پرسپولیس لایق قهرمانی بود 

به گزارش" ورزش سه" میلادکمندانی که در بازی برابر شاهین بوشهر یکی از بهترین های گل گهر بود در بازی برابر ماشین سازی گل اول بازی را برای گل گهر زد و نقش کلیدی در دومین پیروزی پیاپی تیمش داشت. هافبک سابق پرسپولیس به نظر می رسد در حال حاضر یکی از مهره های کلیدی گل گهر برای ادامه مسابقات لیگ برتر است. 


کمندانی درباره بازی با ماشین سازی گفت:" خداراشکر با همت بچه ها تو این دوبازی دو برد خیلی خوب را به دست آوردیم و شرایطمان خیلی در جدول بهتر شد."


هافبک گل گهر در ادامه گفت:" همه در باشگاه زحمات زیادی کشیدند و خوشحالم که توانستیم در این دو بازی دو برد خوب را کسب کنیم. به همه خسته نباشید می گویم امیدوارم در بازی های آینده هم بتوانیم حداکثر امتیازات را بگیریم و تیم انشالله در لیگ برتر ماندنی شود."


او درباره گلی که به ماشین سازی زد گفت:" خدارروشکر توانستم گل بزنم. اول لطف خدا و بعد کمک همتیمی ها بود که از آن ها تشکر می کنم. الان شرایط تیممان خیلی خوب است و بچه ها تمرکز بالایی دارند.ایشالله در بازی های باقیمانده هم با همین تمرکز کار کنیم.: او با اشاره به بازی این هفته برابر فولادخوزستان گفت:" تمام تلاشم را می کنم که در این بازی هم بهترین عملکردم را داشته باشم. فولاد تیم خیلی خوبی است و برای سهمیه می جنگد. بازی سختی داریم و ولی ما با تمام وجودمان به این بازی می رویم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم."


هافبک سابق پرسپولیس در ارتباط با قهرمانی این تیم هم گفت:" امسال هم فقط پرسپولیس واقعا لایق قهرمانی بود. به بازیکنان و کادرفنی و همچنین هواداران پرسپولیس تبریک می گویم."

دیدگاه‌ها