کد خبر : 1698236 | 04 مرداد 1399 ساعت 22:03 | 13K بازدید | 2 دیدگاه

ملوان 7 شهرداری تبریز 0؛

لیگ‌یک/ پرگل‌ترین پیروزی میثاقیان برای نجات ملوان

ملوان بندرانزلی با پیروزی 7 بر صفر مقابل تیم سقوط کرده علم و ادب (شهرداری تبریز) در جدول رده بندی لیگ دسته اول سر و سامانی به وضعیت خود داد.

لیگ‌یک/ پرگل‌ترین پیروزی میثاقیان برای نجات ملوان

به گزارش "ورزش سه"، هنوز بازی ملوان و شهرداری تبریز گرم نشده بود که محمد علی اکبرخواه (دقیقه 9) گل اول بازی را زد، اما نکته جالب این بود که ملوان پیش از سوت پایان نیمه اول، دو بار توسط هاشمی نژاد ( دقیقه 44) و برهانی (دقیقه 45)  دو گل دیگر وارد دروازه حریف کرد تا شیرازه تیم میزبان را از هم بپاشاند.


اکبرخواه در دقیقه 55 گل دوم خود را به ثمر رساند و سه دقیقه بعد مجتبی رمضانی بازی را 5 بر صفر کرد. دو گل بعدی نیز توسط محمد حسین پور (88) و سعید حلافی (94) به ثمر رسید تا اغلب بازیکنان سرشناس ملوان که سابقه بازی در تیم های مثل استقلال و پرسپولیس را دارند  در این مسابقه به گل دست پیدا کنند و یکی از پر گل ترین بازی های تاریخ عمر مربیگری اکبر میثاقیان به ثبت برسد.


ملوان با برد امروز 34 امتیازی شد تا رده چهاردهم جدول صعود کرد. امروز شکست سپیدرود و البته نیروی زمینی کاملا به سود ملوان به اتمام رسید و آنها امیدوارند قبل از پایان مسابقات بقای خودشان را در مسابقات دسته اول تضمین کنند.

 

دیدگاه‌ها