کد خبر : 1698304 | 05 مرداد 1399 ساعت 12:00 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

آقا فرهاد از هر نظر بهترین است

شجاعیان: دلم برای فوتبال تنگ شده، کمکم کنید

هافبک استقلال می گوید از 3 هفته قبل شرایط بازی داشته اما به خاطر قوانین سازمان لیگ برای تیمش به میدان نرفته است.

شجاعیان: دلم برای فوتبال تنگ شده، کمکم کنید

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان در گفت وگو با رادیو تهران درباره شرایط استقلال در فصل جاری بیان کرد: واقعا فصل جاری لیگ برتر فصل پرفراز و نشیبی بود. با آمدن بیماری کرونا این فصل خیلی طول کشید. خیلی از بازیکنان به هدفی که می خواستند نرسیدند. از طرفی فشردگی مقطعی بازی ها باعث مصدومیت بسیاری از بازیکنان شده . امیدوارم خیلی زود این بیماری را پشت سر بگذاریم و زندگی هایمان به روال قبل برگردد. برای من هم راه حلی پیدا شود که بتوانم بازی کنم.


وی ادامه داد: بعد از مصدومیتی که برای من پیش آمد به صورت پزشکی از لیست استقلال خارج شدم. آن زمان که مصدوم شدم، طول درمانم طوری بود که اگر کرونا نمی آمد به این فصل نمی رسیدم و تصمیم گرفته شد به صورت پزشکی از لیست خارج شوم اما قرارداد فسخ نشد. کرونا آمد و بازی ها طول کشید و من هم بهبود یافتم. من از 3، 4 بازی قبل می توانستم برای استقلال بازی کنم. مدیریت و کادرفنی تلاش می کند تا به زودی به لیست اضافه شوم اما قانون فدراسیون فوتبال اجازه نمی دهد. به همین خاطر در حالت استندبای هستم . امیدوارم مسئولان کمکی کنند تا بتوانم برای تیمم بازی کنم.
هافبک استقلال درباره حضورش در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: قرارداد من و بسیاری از بازیکنان تا پایان فصل بوده و بعد از پایان لیگ به پایان می رسد. از طرفی اگر بخواهیم در لیگ قهرمانان بازی کنیم، باید قرارداد جدید ببندیم و تمدید کنیم. حالا باید با مدیران باشگاه صحبت کنیم و ببینیم چه می شود.

 


شجاعیان درباره فشارهایی که به فرهاد مجیدی به خاطر نتایج استقلال وارد می شود، تاکید کرد: همه می دانند که آقا فرهاد از نظر فنی و همه جوره قوی هستند. او در دو مقطع بد به استقلال آمد. یکی پارسال و یکی هم امسال.امسال با توجه به بیماری کرونا و مصدومیت نفرات دستش واقعا خالی بود اما او عالی کار می کند و امیدوارم بچه ها همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا استقلال را به شرایط قبل برگردانیم.
وی تاکید کرد: مصدومیت من کاملا برطرف شده و 3 هفته است می توانم بازی کنم اما به خاطر مشکلات بازگشت به لیست نتوانستم در ترکیب قرار بگیرم و دل هم بسیار برای بازی در استقلال تنگ شده است.


هافبک استقلال ضمن تشکر از هواداران تیمش گفت: هواداران واقعا به من لطف داشته اند. همیشه یادم می ماند دوبار رباط صلیبی ام پاره شد اما همیشه پشت داریوش شجاعیان بودند و حمایتش کردند. به همین خاطر باید آنها را خوشحال کنیم. البته طی چند سال گذشته ناملایمتی هایی نسبت به استقلال شده که امیدوارم با پایان فصل جاری این ناملایمتی ها کمتر شود

دیدگاه‌ها