کد خبر : 1698403 | 05 مرداد 1399 ساعت 18:57 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی کاراگر:

کپا همان لوریس کاریوس چلسی است

اسطوره لیورپول کپا آریسابالاگا گلر اسپانیایی چلسی را با لوریس کاریوس دروازه بان آلمانی پراشتباه سابق لیورپول مقایسه کرد.

کپا همان لوریس کاریوس چلسی است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در فصل 2019-2020 از نظر دفاعی عملکرد بدی داشته و چه مدافعین و چه دروازه‌بانهای این تیم به هیچ وجه در حد انتظار ظاهر نشدند. درحالیکه شاگردان لمپارد یک بازی دیگر تا پایان لیگ برتر فاصله دارند تا اینجا 54 گل دریافت کرده‌اند. شاگردان لمپارد تا اینجا در دوران هدایت او 15 گل بیشتر از دوران مربی‌گری ماتوریتزیو ساری دریافت کرده‌اند.

این رکورد دفاعی وحشتناک باعث شده چلسی در حال حاضر از نظر قدرت خط دفاعی در رتبه دوازدهم لیگ و پشت تیمهایی مثل کریستال پالاس و برایتون قرار داشته باشد.

 

 

1463704

 

 

هر چند آمار دفاعی وحشتناک چلسی را نمی‌توان تنها به ناکامی کپا آریسابالاگا مربوط دانست ولی در این هم شکی نیست که این سنگربان اسپانیایی فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشته است. درصد سیوهای کپا تا این لحظه 56.5درصد بوده که بدترین آمار در بین دروازه‌بان های فیکس لیگ برتر به حساب می‌آید. با توجه به این شرایط است که گفته می‌شود چلسی به دنبال فروش او در فصل تابستان است.

 

 

1514553

 

 

جیمی کاراگر اسطوره لیورپول معتقد است چلسی با کپا به هیچ جایی نخواهد رسید. او به اسکای اسپورتس گفت:« چلسی با کپا موفق به کسب هیچ جامی نخواهد شد و نیاز به تغییر دروازه بان دارد. فرانک لمپارد(سرمربی) در همان شرایطی قرار دارد که دو سال پیش یورگن کلوپ با لوریس کاریوس داشت. چلسی اگر قصد موفقیت در فصل آینده را دارد، اولین تغییر را باید درون دروازه انجام دهد و یک دروازه بان مطمئن را به جای کپا در اختیار بگیرد.»

 

دیدگاه‌ها