کد خبر : 1698414 | 05 مرداد 1399 ساعت 22:56 | 79.2K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ برتر دلش برای این صحنه تنگ خواهد شد(عکس)

داوید سیلوا امروز آخرین بازی لیگ برتری خود را با لباس منچستر سیتی انجام خواهد داد.

لیگ برتر دلش برای این صحنه تنگ خواهد شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش در ترکیب والنسیا بود که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب ستاره اسپانیایی این تیم یعنی داوید سیلوا دوخته شد. با این حال سیلوا در میان همه پیشنهادهای خود منچسترسیتی را به عنوان یک چالش جدید انتخاب کرد.

 

ستاره اسپانیایی حالا بعد از گذشت 10 سال به اسطوره باشگاه منچستر سیتی تبدیل شده و از او به عنوان یکی از بهترین خریدهای تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. سیلوا طی این 10 فصل 308 بازی برای سیتیزن ها انجام داده و آمار 60 گل و 93 گل را به ثبت رسانده است. او همچنین چهار بار با سیتی به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافته و یک مرتبه نیز به عنوان بازیکن فصل این باشگاه انتخاب شده است.

 

اگرچه طی هفته های اخیر صحبت هایی در رابطه با احتمال تمدید قرارداد کوتاه مدت داوید سیلوا مطرح شده بود اما در نهایت مشخص شد که این بازیکن به دنبال یک چالش جدید است و به همین خاطر پس از پایان فصل جاری اتحاد را ترک خواهد کرد. حالا به نظر می رسد که داوید سیلوا امروز آخرین بازی لیگ برتری خود را در لباس منچسترسیتی و مقابل نوریچ انجام داد؛ اتفاقی که قطعاً لیگ برتر انگلیس دلش برای آن تنگ خواهد شد.

 

 

1514606

 

1514605

 

همچنین حساب رسمی لیگ برتر انگلیس نیز پس از پایان بازی امشب منچستر سیتی مقابل نوریچ با قرار دادن این توییت از داوید سیلوا به خاطر حضور 10 ساله اش در لیگ برتر تشکر کرد.

 

 

1514689

دیدگاه‌ها