کد خبر : 1698454 | 05 مرداد 1399 ساعت 22:10 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادرسون برنده دستکش طلای لیگ برتر انگلیس(عکس)

ادرسون مورائس، دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی با 16 کلین شیت دستکش طلای لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.

ادرسون برنده دستکش طلای لیگ برتر انگلیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش دیدار بین دو تیم منچسترسیتی و نوریچ از سری مسابقات هفته پایانی لیگ برتر انگلیس به پایان رسید و نهایتاً شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند در یک دیدار کاملا یک طرفه با پنج گل حریف خود را شکست دهند تا با وجود عدم قهرمانی، یک پایان خوب برای سیتیزن ها رقم خورده باشد.

 

پیروزی 5-0 منچستر سیتی مقابل نوریچ باعث شد که یک کلین شیت دیگر در کارنامه دروازه‌بان برزیلی این تیم یعنی ادرسون مورائس به ثبت برسد. اگرچه طی این فصل انتقادات زیادی نسبت به خط دفاعی سیتی مطرح شد اما با این حال ادرسون همواره عملکرد که نوسانی را از خود ارائه داد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

 

 

1514664

 

 

ادرسون با بسته نگه داشتن دروازه اش در بازی امروز تعداد کلین شیت های خود را به عدد 16 افزایش داد تا به تنهایی بهترین آمار را از این حیث به ثبت برساند و جایزه دستکش طلایی فصل 20-2019 لیگ برتر انگلیس را هم از آن خود کند.

 

این جایزه در حالی به ادرسون رسید که نیک پوپ، دروازه بان انگلیسی برنلی نیز می توانست به این عنوان دست پیدا کند اما دو گلی که تیمش در بازی امروز برابر برایتون دریافت کرد باعث شد که تعداد کلین شیت های او در عدد 15 باقی بماند.

دیدگاه‌ها