کد خبر : 1698594 | 06 مرداد 1399 ساعت 18:48 | 27K بازدید | 2 دیدگاه

ایده جدید بارسا برای جذب هافبک فرانسوی آرسنال

بر اساس ادعای فوت مرکاتو باشگاه بارسلونا قصد دارد یک پیشنهاد یک معاوضه جدید را به آرسنال برای جذب متئو گوندوزی ارائه دهد.

ایده جدید بارسا برای جذب هافبک فرانسوی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، حواشی اخیر که هافبک فرانسوی آرسنال یعنی متئو گوندوزی با آن دست و پنجه نرم کرده باعث شده که جدایی او از جمع توپچی‌ها در نقل و انتقالات پیش رو بسیار محتمل به نظر برسد. از طرف دیگر میکل آرتتا نیز در مسائل انضباطی بسیار سختگیر نشان داده و همین موضوع سبب شده که گوندوزی در اکثر بازی‌های اخیر آرسنال کار را از روی نیمکت دنبال کند.

 

 

1506282

 

 

همچنین گفته می شود که باشگاه بارسلونا به شدت شرایط تقویت خط هافبک تیمش را دنبال می‌کند و آنها در این راه به شدت علاقه مند به جذب هافبک فرانسوی توپچی‌ها هستند. با این حال به نظر می رسد که باشگاه کاتالانی قصد دارد بدون پرداخت پول و با ترتیب دادن یک معاوضه این انتقال را نهایی کند.

 

در هفته‌های گذشته از پیشنهاد بارسلونا برای معاوضه فیلیپه کوتینیو با متئو گوندوزی پرده برداشته شد اما تیم لندنی خیلی از این موضوع استقبال نکرد. حالا و در همین رابطه فوت مرکاتو مدعی شده که بلوگرانا قصد دارد پیشنهاد معاوضه دو بازیکن خود با گوندوزی را به آرسنال ارائه دهد. بر اساس ادعای این منبع پیشنهاد آبی اناری ها معاوضه ایوان راکیتیچ و آرتور ویدال با هافبک فرانسوی خواهد بود؛ پیشنهادی که می‌تواند نیروی محرکه ای برای آرسنال به منظور واگذاری گوندوزی باشد.

 

 

1501546

دیدگاه‌ها