کد خبر : 1698662 | 06 مرداد 1399 ساعت 23:28 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل جدید یونایتد و اینتر در مورد سانچس

اینتر قصد دارد با بند اجباری خرید 15 میلیونی فصل بعد، الکسیس سانچس را یک فصل دیگر قرضی در اختیار داشته باشد.

راه حل جدید یونایتد و اینتر در مورد سانچس

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچس در همان هفته های ابتدایی انتقال به اینتر دچار مصدومیت شدیدی شده و بخش زیادی از فصل را از دست داد. اما این ستاره شیلیایی در هفته های اخیر تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان سری آ شده و نقش مهمی در به ثمر رسیدن گل های اینتر ایفا کرده است.

 

1500216

 

قرارداد الکسیس سانچس با اینتر قرضی است و منچستریونایتد نیز تا به حال اجازه تمدید قرارداد او برای حضور در ادامه فصل و لیگ اروپا را صادر نکرده و به نظر علاقه ای به تقویت یکی از رقبای مستقیم خود در مسیر قهرمانی ندارد. اینتر به شدت خواهان حفظ الکسیس سانچس است و حقوق بالای این بازیکن نیز یونایتد را مردد به ادامه همکاری کرده، اما اسپورت مدیاست مدعی شد راه حلی جدید ممکن است باعث ماندن الکسیس سانچس در سن سیرو شود.

 

اینتر قصد دارد یک فصل دیگر این ستاره شیلیایی را حفظ کند، اما در تابستان سال 2021 باید او را به صورت دائم خریداری کند و مبلغ توافقی نیز احتمالا 15 میلیون پوند خواهد بود. اینگونه دیگر یونایتد لزومی به پرداخت حقوق سانچس نخواهد داشت، اما مبلغ فروش این بازیکن را در تابستان بعدی دریافت خواهد کرد. به نظر می رسد یونایتد این پیشنهاد را قبول کند و احتمالا به زودی توافق نهایی بین طرفین حاصل خواهد شد.

دیدگاه‌ها