کد خبر : 1698692 | 07 مرداد 1399 ساعت 07:58 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

با کسب یک پنالتی و یک پاس گل؛

کامبک باقری به فوتبال در 10 دقیقه جهنمی وطنی!

مهاجم سابق استقلال توانست پس از ورود به میدان نقش آفرینی درخشانی در ارنج تیم خود داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" کم کم با اوج گیری نساجی، انگار روح الله باقری هم دوباره دارد اوج می‌گیرد؛ او که در هفته‌های پایانی حضورش در استقلال به یک نیمکت نشین مطلق بدل شده بود، در فصل جاری هم این رویه برای ادامه‌دار شد هر چند که مصدومیت هفته‌ها او را از جمع نساج‌ها جدا کرد اما در بازگشت دوباره نیز ناآمادگی مشهود باقری باعث شد تا جایگاهی در ارنج یازده نفره تیمش نداشته باشد. در دو بازی اخیر نساجی اما باقری پس از ورود به میدان نشان داده به مرزهای آمادگی دوباره در حال نزدیک شدن است هر چند که از بخت بد او، دوباره لیگ رو به اتمام است و فرصت چندانی ندارد.

 

روح الله باقری هفته گذشته مقابل تیم سابق خود در آزادی، در واپسین لحظات بازی به میدان آمد و توانست یک فرصت ایده‌آل گلزنی برای کسب سه امتیاز مقابل استقلال به دست بیاورد که از اقبال بد او توپ به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد؛ اما در دیدار با فولاد، فرصت بیشتری نصیب باقری شد و او از ابتدای نیمه دوم به زمین فرستاده شد تا بتواند از یک باخت خانگی تیمش را نجات دهد.

 

 

کسب یک پنالتی پیش برای به تساوی کشاندن بازی در کنار یک پاس گل زیبا با ضربه سر برای ممشلی در راستای تکمیل کامبکی نساجی برابر فولاد، اوج درخشش باقری در بازی امشب بود و او تاثیر خود را با نجات نساجی از یک شکست خانگی و ساخت یک پیروزی دلچسب و هیجان انگیز مقابل فولاد را به نمایش گذاشت.

 

تاثیری که می‌تواند در سه هفته پیش‌روی نساجی ادامه‌دار باشد و دوباره باقری را به روزهای اوج خود بازگرداند؛ بویژه آن‌که او خاطراتی خوبی از حضور در فوتبال شمال دارد و مهاجم رشتی فوتبال ایران، در بابل برای تیم خونه به خونه توانست یک تنه کار را در بیاورد و این تیم را به فینال جام حذفی برساند و امیدوار است این اتفاقات شیرین نیز برای او در نساجی مجددا رخ دهد.

دیدگاه‌ها