کد خبر : 1698703 | 07 مرداد 1399 ساعت 08:55 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

کدام باشگاه نیازهای مالی برایتون را برآورده خواهد کرد؟

اوور مارس پیش‌تاز مذاکرات هلندی‌ها برای جهانبخش

سه باشگاه هلندی در تلاش برای جذب جهانبخش آقای گل پپیشین اردیویژه هستند.

اوور مارس پیش‌تاز مذاکرات هلندی‌ها برای جهانبخش 

به گزارش "ورزش سه"،  باشگاه آژاکس برای جذب علیرضا جهانبخش با باشگاه انگلیسی برایتون تماس برقرار کرده تا این بازیکن که دو فصل ناموفق در لیگ برتر را پشت سر گذاشته، به خدمت بگیرد.
در حالی که پی اس وی و آیندهوون نیز برای جذب جهانبخش وارد عمل شده اند، به نظر می رسد مارک اورمارس مدیر ورزشی باشگاه آژاکس از این دو باشگاه هلندی پیشی گرفته است.
هنوز معلوم نیست باشگاه برایتون با چه مبلغی، رضایت به جدایی یکی از گران ترین خریدهای تاریخ خود می‌دهد ولی آنطور که گراهام پاتر در آخرین مصاحبه خود عنوان کرده، باشگه انگلیسی پیشنهادهای منطقی در اینباره را مورد بررسی قرار خواهد داد.


گراهام پاتر در آخرین مصاحبه خود در مورد جهانبخش اینطور توضیح داده است:« البته که او از این شرایط ناامید شده و می خواهد بیشتر بازی کند و من این موضوع را می فهمم. او بازیکن بزرگی است که همیشه با تمام وجودش بازی می کند و مانند هر بازیکن دیگری دوست دارد، بیشتر بازی کند.»

 

1515024


پاتر در مورد جهانبخش و آینده اش گفته است:« این موضوعی است که ما باید در تابستان و فرصتی که داریم به آن فکر کنیم. اینکه بهترین تصمیم برای باشگاه و او چه چیزی خواهد بود. اما او بازیکن خوبی است و می تواند به ما کمک کند. البته یک چیز مهم دیگر وجود دارد و آن هم اینکه او می خواهد بیشتر بازی کند.» 


بنابر اخباری که ورزش سه از منابع هلندی دریافت کرده، شانس باشگاه پی اس وی در رقابت برای جذب آقای گل پیشین لیگ هلند، شرایط بهتری دارد؛ با این حال مارک اورمارس مدیر ورزشی آژاکس به دنبال مذاکره با برایتون برای انتقال این بازیکن گران قیمت است که مشکل بزرگ جابجایی او دستمزد بالای او در انتقال از هلند به انگلیس است.


برایتون که دیروز آدام لالانا هافبک سابق لیورپول را به جمع نفرات خود اضافه کرده  به سرعت به دنبال ایجاد تغییرات برای شروع فصل آینده است، به دلیل همین دستمزد بالا بدش نمی آید که جهانبخش را به هلند بازگرداند و شاید یکی از دلایل نیمکت نشینی های مکرر این بازیکن همین مسئله بوده است.

دیدگاه‌ها