کد خبر : 1698724 | 07 مرداد 1399 ساعت 10:20 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی دژان لوورن با هواداران لیورپول

دژان لوورن ستاره کروات که دیروز رسماً از لیورپول به زنیت سنت پترزبورگ پیوست با انتشار پستی در اینستاگرام با هواداران لیورپول خداحفظی کرد.

خداحافظی دژان لوورن با هواداران لیورپول

به گزارش "ورزش سه"‌، دژان لوورن ستاره کراوات بعد از سال‌ها پوشیدن پیراهن سرخ رنگ لیورپول دیروز رسماً با امضای قراردادی به باشگاه زنیت سنت پترزبورگ پیوست تا از این پس در این تیم با سردار آزمون همبازی شود.

 

1514847

 

لوورن بعد از اعلام رسمی منتقل شدنش به زنیت برای خداحافظی با هواداران لیورپول از اینستاگرام استفاده کرده و در صفحه خود با انتشار پیامی از آنها تشکر کرده و برای لیورپول آرزوی موفقیت کرد.

 

ستاره کروات در این پیام نوشت: " فوتبال همه چیز من است و در تمام دوران حضورم در لیورپول همه تلاشم را کردم تا بهترین باشم. بازی کردن در این تیم بی نظیر برای من یک افتخار و امتیاز بود. امتیازی که با خود مسئولیت هم به همراه داشت".

 

1515049

 

دژان لوورن در ادامه پیام خود نوشت: " به دست کردن بازوبند کاپیتانی لیورپول هم برایم افتخار بزرگی بود. شش سال اخیر برای من دوران بی نظیری بود. ما همه در کنار هم این سال‌ها را پشت سر گذاشتیم و رابطه‌ای مستحکم پیدا کردیم. در نهایت همین رابطه نزدیک و احساسی بود که باعث شد چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی به بالاترین نقطه برسیم. همه اینها همه با نیروی جمعی و با مشارکت همه دوستداران لیورپول بدست امده و من می‌خواهم از هم تیمی‌هایم که چه در تمرینات و چه در هر زمان دیگری از من حمایت کردند تشکر کنم. همینطور از سرمربی یورگن کلوپ که باور خدشه ناپذیری به من و تیم تزریق کرد. از شما به خاطر انگیزه ها و راهنمایی‌هایتان سپاسگزارم".

 

 

دیدگاه‌ها