کد خبر : 1698731 | 07 مرداد 1399 ساعت 11:01 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

ساعی اعتراض کرد؛ قاسم رضایی از کوره در رفت!

جنجال بزرگ در انتخابات کمیسیون ورزشکاران

اعتراض هادی ساعی به اضافه شدن دو عضو جدید به کمیسیون ورزشکاران، انتخابات این کمیسیون را به جنجال کشید.

جنجال بزرگ در انتخابات کمیسیون ورزشکاران 

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک تشکیل جلسه داد تا برای انتخاب رییس و نایب رییس جدید این کمیسیون تصمیم گیری کند. 


نکته اولی که در این نشست به چشم می آمد، غیبت حمیدرضا قلی پور بود. این قهرمان ووشو که عضو کمیسیون ورزشکاران بود، بیش از یک سال قبل با محرومیت 4 ساله از سوی فدراسیون جهانی به دلیل دوپینگ مواجه شده، اما رسانه ای شدن این مساله در روزهای اخیر باعث ممنوعیت ورود قلی پور به نشست امروز شده است. 


بحث بعدی را هادی ساعی مطرح کرد. او معتقد بود اضافه شدن بهداد سلیمی و حمیده عباسعلی طی روزهای اخیر به کمیسیون ورزشکاران با نظر رییس کمیته ملی المپیک خلاف قانون بوده چون اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک هنوز به تایید IOC نرسیده است. ساعی اعتراض خود را به شکلی تند بیان کرد و گفت: چطور قانون برای حمیدرضا قلی پور اجرا شده که به خاطر مثبت شدن دوپینگش امروز در جلسه نیست. باید درباره اضافه شدن بهداد سلیمی و حمیده عباسعلی هم قانون اجرا می شد. قلی پور صددرصد به من رای می داد، اما خودم گفتم که به جلسه امروز نیاید. نباید کار غیرقانونی انجام شود. بی تدبیری مسئولان کمیته ملی المپیک باعث شده قهرمانان روبروی هم قرار بگیرند. طی روزهای گذشته برخی افراد هم بی اخلاقی کردند که امیدوارم به راه راست هدایت شوند!

 

1515064

 

این صحبت های هادی ساعی و پاسخ کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و آرش میراسماعیلی به عنوان رییس کمیسیون ورزشکاران نظم جلسه را به هم ریخت. قاسم رضایی، قهرمان کشتی فرنگی به ساعی اعتراض کرد و گفت: آمدیم اینجا رای بدهیم. نیامدیم که دعوا کنیم. خود هادی ساعی چراغ قرمز را رد کرده چون قرار نبود در جلسه امروز او برای ریاست کاندیدا شود.

 

ادامه اصرار هادی ساعی به ادامه این بحث و اعتراض او به حضور بهداد سلیمی و حمیده عباسعلی در انتخابات، باعث شد کیکاووس سعیدی هم از جای خود بلند شود و به ساعی به کنایه بگوید که او جایش بنشیند و جلسه را اداره کند!

دیدگاه‌ها