کد خبر : 1698739 | 07 مرداد 1399 ساعت 11:40 | 35.5K بازدید | 2 دیدگاه

حسین ماهینی؛ علیه یک تصمیم تلخ (عکس)

خیلی از فوتبالیست ها وقتی از تیم های آبی و قرمز دور می شوند روزهای خوبی را در ادامه سپری نمی کنند اما این موضوع در مورد حسین ماهینی صدق نمی کند و او اینروزها بیشترین لذت را از حضور در نساجی می برد.

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی که در تعطیلات نیم فصل و به یکباره از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شد در نساجی روزهای خوبی را سپری می کند. او خیلی زود با این جدایی کنار آمد و به این حقیت پی  برد که از جمع سرخ ها جدا شده و باید با اتفاقات بعد از این تصمیم کنار بیاید؛ هر چند که خیلی دوست داشت در سال های پایانی دوران بازیگری در پرسپولیس بماند و در نهایت در این تیم کفش ها را آویزان کند. 

حسین ماهینی بعد از خوش و بش گرمی که در جریان بازی با استقلال با فرهاد مجیدی داشت اینبار با کنار گذاشتن پروتکل های بهداشتی شهاب گردان دروازه بان تیم فولاد را آغوش گرفت. البته شهاب است که حسین ماهینی را در آغوش می گیرد و این نشان از محبوبیت حسین ماهینی دارد. بازیکنی که به نظر می رسد بعد از آویزان کردن کفش ها مربیگری را استارت خواهد زد. حسین ماهینی در بازی با فولاد یکی از بهترین های نساجی بود و با دو پاس گلی که داد نقش رویایی در کامبک تیمش داشت. 

حسین ماهینی با کنار آمدن با بازی در نساجی ارایه گر بازی های خوبی برای این تیم است و اینکه با همه وجود علیه یک تصمیم تلخ رفتار می کند؛ تصمیمی که موجب شد در عین ناباوری جمع سرخ ها را بعد از سال ها حضور ترک کند. او نشان داد فوتبال فقط تیم آبی و قرمز نیست و می تواند در نساجی هم روزهای خوب و شیرینی داشته باشد و از فوتبال لذت ببرد و از همه مهمتر با رفقای خود دیدار کند.

عکس ها: معین نادری

 

 

دیدگاه‌ها