کد خبر : 1698809 | 07 مرداد 1399 ساعت 17:28 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از تصمیم قطعی کوتینیو برای فصل آینده

کیا جوابچیان، مدیر برنامه فیلیپ کوتینیو می گوید این بازیکن قصد دارد فصل آینده به یک تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس بپیوندد.

رونمایی از تصمیم قطعی کوتینیو برای فصل آینده

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو در تابستان سال 2018 با یک حرکت نقل و انتقالاتی 142 میلیون پوندی از لیورپول به بارسلونا پیوست تا یک دوره فوق العاده پنج ساله را در آنفیلد به پایان رسانده باشد. اگرچه ستاره برزیلی در اولین فصل حضور خود با لباس بارسا به مقام قهرمانی لالیگا دست یافت اما با وجود قرار گرفتن زیر سایه بازیکنانی نظیر لیونل مسی و لوئیس سوارز، او نتوانست قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد.

 

سرانجام و بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل نسبتاً بد در بارسلونا، کوتینیو در نقل و انتقالات تابستانی گذشته به بایرن مونیخ پیوست. اگرچه ستاره برزیلی عملکرد نسبتا خوبی را در جمع باواریایی‌ها ارائه داده اما به نظر می رسد که این موضوع برای باشگاه آلمانی کافی نبوده و او در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد.

 

 

1498242

 

 

شایعات زیادی درباره آینده کوتینیو مطرح می شود و به نظر می رسد که تیم بعدی او یک باشگاه لیگ برتری خواهد بود؛ موضوعی که حالا توسط مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز تایید شده است. کیا جورابچیان، ایجنت ایرانی‌الاصل کوتینیو در این باره گفت: " اگرچه هنوز کوتینیو از بازگشت به بارسلونا چشم‌پوشی نکرده اما در صورت ترک نیوکمپ او از بازگشت به لیگ برتر انگلیس استقبال خواهد کرد.

 

از آنجا که رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تا 23 آگوست ادامه خواهد داشت بنابراین نقل و انتقالات پیش از آن زمان برای بازیکنانی مثل کوتینیو بسیار دشوار خواهد بود. ما این راز را مخفی نمی کنیم که او در صورت امکان دوست دارد به لیگ برتر انگلیس بازگردد. با این وجود کوتینیو هنوز مخالفتی برای بازگشت به بارسلونا نیز نشان نداده و همه چیز روشن است."

دیدگاه‌ها