کد خبر : 1698815 | 07 مرداد 1399 ساعت 18:30 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای توتواسپورت

جانشین تیاگو در بایرن از اینتر می آید

باشگاه بایرن مونیخ به جذب مارسلو بروزویچ هافبک کروات اینتر علاقه مند شده و قصد دارد او را جانشین تیاگو کند.

جانشین تیاگو در بایرن از اینتر می آید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد تیاگو تابستان سال آینده با باشگاه بایرن مونیخ به اتمام خواهد رسید و به نظر می رسد هافبک اسپانیایی تمایلی به ماندن در آلیانس آره نا ندارد. لیورپول جدی ترین مشتری تیاگو محسوب می شود، اما دو روز پیش نشریه آلمانی بیلد مدعی شد آنها هنوز موفق به توافق با مدیران بایرن مونیخ برای انتقال تیاگو نشده اند.

 

 

1511977

 

 

باشگاه آلمانی مبلغی در حدود 40 میلیون یورو برای فروش تیاگو طلب کرده و لیورپول نمی خواهد بیشتر از 25 میلیون پرداخت کند. به نظر می رسد طی روزها و هفته های آتی در نهایت توافق حاصل شود و تیاگو بایرن را ترک کند.

 

در همین رابطه امروز توتو اسپورت نوشت که گزینه اصلی بایرن برای جایگزینی تیاگو آلکانترا،  مارسلو بروزویچ هافبک کروات اینتر است.

 

 

1510715

 

 

این روزنامه ایتالیایی نوشت:« کونته اعتماد خود به بروزویچ را از دست داده است و این باعث شده است تا او هم مانند ایوان پرشیچ در فهرست فروش قرار گیرد و بایرن مونیخ می تواند امیدوار به جذب این بازیکن باشد و اما در مقابل آنتونیو کونته برای تقویت خط میانی تیمش به کورینتین تولیسو هافبک بایرن مونیخ علاقه دارد و این باعث شده است تا احتمال معاوضه این دو بازیکن بسیار زیاد باشد.»

دیدگاه‌ها