کد خبر : 1698821 | 07 مرداد 1399 ساعت 18:40 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض مدیر بایرن به حکم بخشودگی منچسترسیتی

در بایرن مونیخ هم معتقدند بخشودگی سیتی از محرومیت دو ساله حضور در لیگ قهرمانان، تصمیم درستی نبوده است.

اعتراض مدیر بایرن به حکم بخشودگی منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینس رومینیگه، مدیرعامل بایرن مونیخ، انتقادات شدیدی را علیه عملکرد فیفا در پرونده عدم رعایت فیر پلی مالی توسط منچسترسیتی و بخشش محرومیت این تیم مطرح کرد. 

 

 

1510878

 

 

پس از اعلام جریمه منچسترسیتی توسط یوفا که شامل دو فصل محرومیت از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان و 30 میلیون یورو جریمه بود، این باشگاه لیگ برتر شکایتی را به دادگاه CAS علیه این حکم انجام داد و این دادگاه نیز دو هفته قبل رای نهایی خود در اینباره را اعلام کرد.

محرومیت سیتی از حضور در رقابت های اروپایی برداشته شد و میزان جریمه نقدی نیز به 10 میلیون یورو کاهش پیدا کرد. این موضوع اعتراض بسیاری از جمله ژوزه مورینیو را نیز به همراه داشت.

 

 

1508307

 

 

رومینیگه معتقد است که یوفا عملکرد خود را در این زمینه به درستی انجام نداده است. او در کنفرانس خبری خود که دیروز برگزار شد، گفت:« باور دارم رای نهایی که توسط دادگاه CASگرفت شد، نتیجه این است که افراد مسئول در لیگ قهرمانان کار خود را به درستی انجام ندادند. چیزی که من از منابع مختلف شنیدم این است که از ابتدا شرایط به درستی برنامه ریزی نشده بود. ما باید تکلیف فیرپلی مالی را مشخص کنیم چون در 10 سال اخیر فوتبال به شکل دراماتیکی در زمینه مالی تغییر کرده و بنابراین ما باید ابزار متفاوتی را بیاییم.»

دیدگاه‌ها