کد خبر : 1698880 | 08 مرداد 1399 ساعت 11:05 | 23.2K بازدید | 3 دیدگاه

ماروتا: عکسی مسی روی کلیسا؟ خیالپردازیِ آرمانشهری

جوزپه ماروتا مدیر ورزشی اینترمیلان با رد شایعات انتقال مسی به اینتر، این شایعات را خیالپردازی های آرمانشهری توصیف کرد.

ماروتا: عکسی مسی روی کلیسا؟ خیالپردازیِ آرمانشهری

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه اینترمیلان با رد شایعات اخیر مبنی بر انتقال لیونل مسی به این تیم گفت اینتر قادر به جذب مسی نخواهد بود. ماروتا این شایعات را به عنوان خیالپردازی های آرمانشهری توصیف کرد.

 

1515236

 

دیروز در شهر میلان وقتی تصاویری از لیونل مسی که ظاهراً با استفاده از نورپردازی بر روی کلیسای جامع شهر میلان انداخته شده بود در شبکه های اجتماعی منتشر شد موجی از خبرها در این باره به راه افتاد. این در حالی است که حدود یک هفته ای بود که شایعات درباره انتقال مسی به اینتر سر زبانها افتاده بود.

 

رسانه های ایتالیایی می گویند سونینگ که بیشترین درصد مالکیت باشگاه اینتر را در اختیار دارد با استفاده از این تصویر مسی بر روی کلیسای جامع میلان خواسته برای پخش تلویزیونی بازی دیشب اینتر- ناپولی در چین بازاریابی کند. آنتونیو کونته هم در پایان بازی دیشب به خبرنگاران گفت تکان دادن کلیسای جامع راحت تر است تا جذب مسی.

 

1515237

 

ماروتا هم در گفتگو با اسکای در این باره گفت: " تصویر مسی روی کلیسای جامع؟ ایده من که نبوده. این اتفاقها من را به یاد روزهای قدیم فوتبال می اندازد. مسی یک اسطوره و یک بازیکن بزرگ است و هر کسی این آرزو را دارد که او را در تیمش داشته باشد. دیدن قهرمانی مسی در اینتر فوق العاده است ولی این خیالپردازی آرمانشهری است".

 

مدیر ورزشی اینتر در ادامه گفت: " فوتبال ما در ایتالیا به یک پیشرفت شدید نیاز دارد. حضور ستاره‌های بزرگ ارزش برند ایتالیایی فوتبال را بالا می‌برد. اگر بتوانیم خودمان را به عنوان لیگی بشناسانیم که بزرگترین قهرمانهای دنیا در آن حضور پیدا می‌کنند شرایط به مراتب بهتر خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها