کد خبر : 1698909 | 08 مرداد 1399 ساعت 13:25 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

کامیونیتی‌شیلد با تماشاچی؛ 8 شهریور در ومبلی

دیدار سوپرکاپ انگلیس یا کامیونتی شیلد بین لیورپول و یکی از دو تیم چلسی یا آرسنال روز 8 شهریور در استادیوم ومبلی و با حضور تماشاچی برگزار خواهد شد.

کامیونیتی‌شیلد با تماشاچی؛ 8 شهریور در ومبلی

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیسی بر اساس تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس قرار است دیدار سوپرکاپ انگلیس یا کامیونیتی شیلد بین لیورپول و قهرمان جام حذفی که یکی از دو تیم چلسی یا آرسنال خواهد بود در روز 29 آگوست یا 8 شهریور در استادیوم ومبلی و با حضور تماشاچی برگزار شود. حداکثر 20هزار تماشاچی قادر خواهند بود این بازی را در استادیوم ومبلی از نزدیک تماشا کنند.

 

1515258

 

بر اساس این گزارش اتحادیه فوتبال انگلیس در حال مذاکرات جدی با دولت این کشور است و به احتمال زیاد این مذاکرات به نتیجه رسیده و بازی کامیونیتی شیلد با حضور تعدادی از تماشاچیان برگزار خواهد شد.

 

از زمان تعطیل شدن کلیه رقابتهای فوتبال در ماه مارس به دلیل بحران ویروس کرونا این اولین بار خواهد بود که هواداران خواهند توانست در انگلیس به تماشای یک مسابقه فوتبال بنشینند.

 

1515257

 

بر اساس این گزارش اتحادیه فوتبال امیدوار است به زودی بتواند اجازه حضور پانزده تا بیست هزار تماشاچی را برای مسابقه کامیونیتی شیلد در استادیوم ومبلی دریافت کند.

 

این بخشی از برنامه بلندمدت تر بریتانیا برای بازگشت تماشاچیان به استادیومها در رشته های ورزشی مختلف است. تاریخ بازگشت کامل تماشاچی ها ماه اکتبر یعنی اواسط مهرماه تعیین شده است. بوریس جانسون نخست وزیر این کشور اخیراً گفته بود که دولت بریتانیا قصد دارد از روز اول اکتبر اجازه حضور تماشاچیان در ورزشگاه ها را صادر کند.

 

دیدگاه‌ها