کد خبر : 1698930 | 08 مرداد 1399 ساعت 14:35 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش دیلی میل

نگرانی سیتی از مثبت شدن تست کرونای مهاجم رئال

پس از مثبت شدن تست کرونای ماریانو دیاز باشگاه منچسترسیتی نگران بازی برگشت یک هشتم نهایی برابر رئال است.

نگرانی سیتی از مثبت شدن تست کرونای مهاجم رئال

به گزارش "ورزش سه"، 2 روز پیش بود که تعطیلات یک هفته ای بازیکنان رئال به اتمام رسید و تیم پزشکی باشگاه از هر کدام از بازیکنان، کادر فنی و افراد تحت ارتباط با بازیکنان در کمپ تمرینی به صورت جداگانه و در محل اقامت شان تست کرونا گرفت.

تست در محل اقامت به این دلیل بود که بازیکنان قبل از بازگشت به تمرین از لحاظ وضعیت ابتلا به کرونا کاملا شرایط روشنی داشته باشند و هیچ خطر سرایت و انتقال ویروس در میان نباشد.

 

 

1515269

 

 

ماریانو دیاز تنها بازیکن غایب تمرین امروز رئال بود و سپس اعلام شد که تست کرونای او مثبت شده است. به این ترتیب او دو هفته در منزل خود تحت قرنطینه باقی خواهد ماند و قطعا بازی برگشت برابر سیتی(17 مرداد) در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد. او که تعطیلات را در بارسلونا سپری می کرد، در چند تصویری که از او منتشر شده بدون ماسک بوده و در واقع دستورالعمل ها را رعایت نکرده است.

 

ساعاتی بعد ماریانو دیاز با انتشار ویدئویی گفت:« از تمام پیام های حمایتی شما تشکر می کنم. خدا را شکر در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارم و حال خانواده و افرادی نیز که نزدیک من هستند مساعد است. در حال حاضر من در خانه در شرایط قرنطینه قرار دارم. امیدوارم به زودی به حالت عادی بازگردم و بتوانم خیلی سریع در کنار هم تیمی هایم و باشگاه رئال مادرید باشم.»

 

 

1515019

 

 

مورد مثبت ماریانو و 28 مورد مثبت بازیکنان فوئن لابرادا(در دسته دوم اسپانیا) به همراه موج جدید شیوع کرونا در اسپانیا که باعث شد دولت بریتانیا ورود افراد از این کشور را محدود کند، باعث شده تا باشگاه منچسترسیتی از حالا نگران بازی با رئال باشد.

با این حال یوفا معتقد است بازی برگشت بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد چرا که باشگاه رئال تمام پروتوکل های لازم را اجرا کرده و ماریانو هم بدون تماس با هم تیمی هایش بلافاصله به قرنطینه رفته است.

بریتانیا همچنین برای رئال مادرید استثنا قائل شده و کاروان این تیم بدون قرار گرفتن در قرنطینه می تواند وارد شهر منچستر شود.

 

دیدگاه‌ها