کد خبر : 1698963 | 08 مرداد 1399 ساعت 17:28 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با تلویزیون کلمبیا

دفاع ویدال از ستین؛ هنوز برای قضاوت زود است

ستاره شیلیایی بارسا معتقد است الان زمان مناسبی برای تصمیم گیری در مورد کیکه ستین نیست.

دفاع ویدال از ستین؛ هنوز برای قضاوت زود است

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال در دومین سال حضورش در بارسا بالاخره در کسب عنوان قهرمانی لیگ ناکام ماند. او در 9 سال گذشته با یوونتوس، بایرن و نیز بارسا توانسته بود قهرمان لیگ شود ولی امسال قافیه را به رئال باختند.

ویدال به خصوص پس از آمدن کیکه ستین به جای ارنستو والورده توانست به ترکیب اصلی بارسا راه پیدا کند و در پایان لالیگا نیز با هشت گل پس از لیونل مسی، لوئیس سوارز و گریزمان و به طور مشترک با آنسو فاتی با هشت گل زده برترین گلزن آبی اناری ها بود.

 

 

1510506

 

 

پس از ناکامی در لالیگا شاعات اخراج کیکه ستین شنیده می شد. اختلافات بزرگان رختکن بارسا با او نیز مزید بر علت شده بود ولی در نهایت پس از صحبت های ستین با مسی و نیز رئیس باشگاه قرار بر این شد تا پایان لیگ قهرمانان به او فرصت داده شود. بارسا 18 مرداد در نوکمپ بازی برگشت با ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را پیش رو دارد.

 

 

1513389

 

 

ویدال در گفت و گو با تلویزیون کلمبیا و در مورد ستین گفت:« وقتی در بارسا هستید، مردم از شما جام می خواهند و اگر ناکام بمانید، فشارها آنقدر زیاد می شوند که شایعات اخراج مربی بیش از همیشه شنیده می شوند و این البته طبیعی است ولی ستین تازه به بارسا آمده و به زمان برای تحمیل ایده هایش در تیم نیاز دارد. ما با او بسیار کم کار کرده ایم و الان زمان درستی برای قضاوت نیست.

وقتی کارمان در لیگ قهرمانان تمام شود، سران باشگاه بهترین تصمیم را برای تیم خواهند گرفت. بارسا از بهترین تیم های دنیاست و همیشه به دنبال کسب عناوین قهرمانی است.»

 

دیدگاه‌ها