کد خبر : 1699077 | 09 مرداد 1399 ساعت 11:30 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

آرامش فرهاد با عبور از دوران پراعتراض(عکس)

سرمربی استقلال پس از کسب 3 امتیاز حساس مقابل پارس جنوبی، اکنون تا حدودی از زیر فشار انتقادات خارج شده و با امید فروان، به انتظار روزهای آینده نشسته است.

به گزارش "ورزش سه"، قصه امسال فرهاد و استقلال را همه حفظ هستیم. در روزهایی که هواداران استقلال در انتظار بازگشت استراماچونی بودند و برای بازگشت او، دست به تجمعات اعتراضی می زدند، اما پس از قطع امید کامل باشگاه از برگشتن استرا به تهران، فرهاد وارد داستان شد و سرمربیگری استقلال را پذیرفت. 


این اقدام فرهاد، یک ریسک بزرگ بود. استقلال با استرا بعد از مدتها تا صدرجدول پیش رفته بود و حالا هواداران چیزی جز قهرمانی مطالبه نمی کردند. روزهای ابتدایی همه چیز خوش و خرم بود. استقلال بازی هایش را پر گل می برد و همه امید داشتن ققنوس آبی دوباره از زیر خاکستر، بیدار شده باشد و روزهای روشن استقلال از راه رسیده باشد.

 

 

1515445

 

 


اما پس از دربی، آمال و آرزوهای آبی رنگ باخت و تیم مجیدی به ورطه سقوط کشیده شد. آنها در آسیا و لیگ نتیجه نمی گرفتند، تا عملا قهرمانی در لیگ ایران را از دست رفته ببینند. کرونا که آمد، اوضاع بدتر شد. استقلال از وجود یار دوازدهمش محروم گشت و از همه بدتر، کرونا به اردوی آبی ها شبیخون زد. فرهاد حالا علاوه بر تماشاگران، شاگردانش را نیز نصفه نیمه در اختیار داشت. تیم او مقابل فولاد، سایپا و تراکتور و پیش از آن مقابل گل گهر، رنگ برد را ندیده بود و این یعنی همه چیز محیای یک سقوط بزرگ بود.  


بالاخره روزهای خوش فرهاد نیز از راه رسیدند. او از جهنم آبادان، یک بهشت ساخت و بی توجه به گرمای چهل و چند درجه ای برزیل ایران، سه امتیاز حساس کسب کرد و راهی تهران شد. هر چند تساوی بدموقع و دور از انتظار مقابل نساجی، همگان را به این تصور انداخت که برد آبادان جرقه ای بیش نبوده است.


اما بازی در جم و گرمای بوشهر، باز هم باز کننده گره مشکلات مجیدی بود. تیم او مقابل پارس 2 تا به تور زد، 2 تا به تیر زد و چند موقعیت دیگر را نیز نزد. چه مخالف مجیدی باشیم چه موافقش، تیم او مقابل پارس خوب بازی کرد و می توانست با اختلاف بیشتر، برنده بازی باشد حتی اگر بگوئیم پارس یک تیم قعر جدولی است، ولی این جور بردن آن هم در جم، کار هر تیمی نیست.


حالا مجیدی در انتظار بزرگترین آزمون پس از کرونایش نشسته است. جایی که او باید به مصاف تیمی برود که همگان از اختلاف فرهاد با سرمربیش خبر داریم. امیر قلعه نویی چند روزی را در بیمارستان بستری بود و احتمالا روز شنبه مقابل استقلال روی نیمکت تیمش ننشیند و ما برای تقابل رو در روی فرهاد و امیر، باید تا 20 مرداد و دیدار حذفی دو تیم صبوری کنیم.

 

 

1515446

 


فرهاد اکنون به یک آرامش نسبی رسیده، ولو اینکه موقت باشد. او با فراغ بال در حال آنالیز رقیب سرسخت روز شنبه اش است. مجیدی خوب می داند که کسب سهمیه یعنی شکست دادن سپاهان. علاوه بر این، او 3 وعده مهم به هواداران داده که در هر صورت برای تحققش، باید زردپوشان اصفهانی و ژنرال را از پیش روی بردارد. 


به دست آوردن یک جایگاه آبرومندانه در جدول لیگ و قهرمانی در جام حذفی، هر دو از مسیری می گذرند که قلعه نویی با سپاهان سد روی فرهاد به انتظار نشسته است. باید دید مجیدی می تواند مچ استادش را بخواباند و به قول هایش عمل کند یا روزگار برای فرهاد نقشه هایی دیگری در سر دارد.

دیدگاه‌ها