کد خبر : 1699172 | 09 مرداد 1399 ساعت 20:52 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

کریم بنزما بازیکن فصل رئال مادرید شد (عکس)

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید هدف این تیم را غلبه بر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان عنوان کرد.


به گزارش "ورزش سه"، اولین هدف این فصل رئال مادرید چند هفته قبل محقق شد و شاگردان زین الدین زیدان موفق شدند یک هفته ماندن به پایان فصل عنوان قهرمانی شان را مجسل کنند. کریم بنزما جایزه بهترین بازیکن فصل رئال مادرید در لالیگا را دریافت کرده است. این مهاجم فرانسوی در این فصل موفق شد 21 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل نیز برای همبازیانش فراهم کند تا لوس بلانکوس عنوان قهرمانی لالیگا را از ان خود کند. کریم بنزما در یک نظرسنجی در توییتر بالاتر از بازیکنانی چون سرخیو راموس، کاسمیرو، وینیسیوس جونیور و فده والورده عنوان برترین بازیکن فصل رئال مادرید را از آن خود کرد.

 

کریم بنزما بعد از دریافت جایزه گفت: "من مفتخرم که این جایزه را دریافت می کنم، زیرا با رای هواداران به دست آمده و این بسیار مهم است. دریافت چنین جوایزی باعث داشتن انگیزه بیشتر من برای درخشش در زمین در ترکیب رئال مادرید می شود. کسب عنوان قهرمانی لیگ ویژه و دشوار بود، اما بازیکنان عملکردی فوق العاده ارائه داد."

 

حالا توجه رئال مادرید به دیدار مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا است. کریم بنزما در این رابطه افزود:" حالا ما وقت لازم برای کار کردن را داریم. ما می خواهیم فرم خود مانند بازی های لالیگا را ادامه دهیم و غلبه بر منچسترسیتی برای ما بسیار مهم است."

 

1515533

دیدگاه‌ها