کد خبر : 1699372 | 11 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: چلسی دو دهه است فرهنگ پیروزی دارد

میکل آرتتا در آستانه فینال جام حذفی مقابل چلسی از فرهنگ پیروزی در این باشگاه ستایش کرده و می‌گوید آرسنال هم باید در مسیر مشابهی حرکت کند.

آرتتا: چلسی دو دهه است فرهنگ پیروزی دارد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه آرسنال و چلسی امشب در ورزشگاه ومبلی در فینال جام حذفی انلگیس به مصاف هم می روند میکل آرتتا سرمربی آرسنال در آستانه این بازی به ستایش از فرهنگ حاکم بر باشگاه چلسی از زمان روی کار آمدن رومن آبراموویچ به عنوان مالک جدید باشگاه پرداخت. چلسی در این دوره با اینکه 12 مربی مختلف را در اختیار داشته ولی موفق شده 16 جام قهرمانی متفاوت بدست بیاورد.

 

1515793

 

آرتتا در آستانه بازی امشب دو تیم در فینال جام حذفی به فرهنگ پیروزی ای اشاره کرد که به گفته او حدود دو دهه است در چلسی تزریق شده. آرتتا در پاسخ به سوالی که آیا می خواهد این فرهنگ را در آرسنال هم پیاده کند گفت: " بله‌، صد در صد. چلسی هر بار که قهرمان شده در تیمش چند بازیکن محوری و کلیدی داشته و به آنها این فرصت را داده که در تیم بدرخشند و تیم را به قهرمانی برسانند".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: " چلسی در این دوره مربیان بازیکنان و ساختار خیلی خوبی داشته. حتی قبل از دوران آبراموویچ هم آنها تیمی با فرهنگ پیروزی نبودند ولی این ذهنیت را عوض کردند و با فشار آوردن به همه اعضای باشگاه کاری کردند که در چلسی هیچکس به جز پیروزی به چیز دیگری فکر نکند".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها