کد خبر : 1699382 | 11 مرداد 1399 ساعت 18:47 | 76.1K بازدید | 14 دیدگاه

کاپیتان سیدجلال روی نیمکت، بازگشت عالیشاه

ترکیب پرسپولیس برابر نساجی مشخص شد

یحیی گل محمدی برای دیدار مقابل نساجی چند تغییر در ترکیب تیمش شکل داده است.

ترکیب پرسپولیس برابر نساجی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی از دقایقی دیگر به مصاف نساجی خواهد رفت که یحیی گل محمدی بعد از بازگشت شجاع خلیل زاده در پایان یک جلسه محرومیت، او را در ترکیب اصلی قرار داده است.

 

 

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ
شجاع خلیل زاده
محمدحسین کنعانی زادگان
مهدی شیری
وحید امیری
احمد نوراللهی
کمال کامیابی نیا
امید عالیشاه
بشار رسن
مهدی عبدی
علی علیپور

 

در این بازی با توجه به مصدومیت جزیی محمد نادری و مهدی ترابی، سرمربی پرسپولیس ترجیح داده از آنها در ترکیب اصلی سود نبرد و پایان محرومیت یک جلسه ای شجاع خلیل زاده این بازیکن را بار دیگر به قلب دفاعی سرخ‌ها اضافه کرده است.

 

بوژیدار رادوشوویچ در درون دروازه اینبار شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی شیری و وحید امیری را به عنوان مدافعان تیم در کنار خود خواهد داشت تا سیدجلال حسینی بعد از چند بازی بار دیگر به نیمکت برگردد و استراحت کند.

در خط میانی نیز سیامک نعمتی نیمکت نشین شده تا امید عالیشاه بار دیگر فرصت بازی به دست بیاورد و در این بازی با بازوبند کاپیتانی مقابل نساجی قرار گیرد. احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا و بشار رسن نیز سه بازیکن دیگر خط میانی پرسپولیس هستند.

 

زوج قراخیلی پرسپولیس هم بار دیگر با حضور علی علیپور و مهدی عبدی در این بازی شکل خواهند گرفت و باید دید هماهنگی این دو بازیکن اینبار با چه نتیجه‌ای همراه خواهد شد.

دیدگاه‌ها